wie gaan er ook rond aug 2010 voor een wondertje?

Discussion in 'Zwanger worden' started by momhairy, Dec 30, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. momhairy

momhairy Fanatiek lid

Aug 13, 2007
    2,180
    0
    36
    kapster
    wij gaan in aug 2010 voor wondertje nr 2. we hebben al een zoontje mika (22/12/2007) en gaan 17 juli 2010 trouwen dus we gaan daarna voor nr 2...het liefste zou ik nu al wel willen maar ik wil niet met een dikke buik trouwen en me jurk is er ook niet op uitgezocht...

aan de ene kant vind ik het nog heerlijk zo met 1 kleine (door zijn buien denk ik soms god thanx dat ik er eentje nog heb) maar van binnen kriebeld het al een tijdje voor een tweede...

moet al heel dankbaar zijn dat we een zoontje hebben maar een tweede wondertje zal dat alleen maar verijken....

dus wie o wie gaat er ook rond die tijd voor een kindje?( 1, 2, 3 of misschien wel 4de kindje?) en wie vind het leuk om hier te kletsen?

ik heb wel pco dus het zwanger worden zal niet zo heel vlot gaan maar heb er alle vertrouwen in...

xxx momhairy

2. Doritoo

Doritoo Actief lid

Oct 25, 2009
    221
    0
    0
    Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk!

Ik ben zelf 8 oktober '09 getrouwd met mijn man. Ik wilde niet trouwen met een dikke buik. Nu zijn wij bezig voor ons éérste wondertje. En ik hoop dat dat wondertje niet heel lang meer op zich laat wachten :).

Liefs D.

3. momhairy

momhairy Fanatiek lid

Aug 13, 2007
    2,180
    0
    36
    kapster
    Jullie ook nog gefeliciteerd met jullie huwelijk...

Ik vind die maanden echt snel gaan...
    Nog maar 6 1/2 maand voor ons... En dan
    weer de spanning ( leuke ) om voor een beebje
    te gaan. Ik heb nu al zoiets van.. Zo snel al!!!

Mika is nu net 2 en voor me gevoel is dat
    nog niet zo lang geleden.
    Zelf had ik zoiets van als hij 1 is gaan we
    voor nr 2... Nou ik vond het op dat moment
    nog wel best al wou ik wel na de bevalling
    al heel snel zwanger zijn... Dat gevoel...

Ik heb dan ook een hele goede bevalling
    en zwangerschap gehad... Nou meid succes
    met zwanger worden x Es'

4. miss C

miss C VIP lid

Nov 20, 2009
    11,719
    971
    113
    Female
    Het ♡je van Nederland!
    jaaa hier ook een augustus 2010 stopper!!!
    om precies te zijn stoppen wij met de pil op 06-08-'10 dit is 3 maanden voor onze bruiloft en de dag van de ondertrouw (alleen m'n vriend weet het nog niet dat we op 06-08-'10 in ondertrouw gaan)
    ik kan niet wachten tot het zover is....

5. Doritoo

Doritoo Actief lid

Oct 25, 2009
    221
    0
    0
    Hoi meiden,

Dankjewel!
    Wij hebben echt een fantastische droom bruiloft gehad, met alles erop en eraan. Van te voren durfde ik niet te dromen dat het helemaal goed zou gaan. Maar alles was helemaal perfect. Iedereen vermaakte zich prima. Echt een dag om nooit meer te vergeten. Nu hebben we de foto's om erop terug te kijken.

Maanden ben je ermee bezig om alles voor te bereiden. Je leeft er echt naar toe. En de dag zelf is héél snel voorbij. Die dag leefde ik in een soort roes of droom. Zo onwerkelijk dat je samen met je man de hele dag in het middelpunt van de aandacht staat en dat deze dag ook echt alleen om jou en je man draait. De dagen erna was ik ook wel heel erg opgelucht dat alles achter de rug was. Al dat geregel en gestress en vooral die spanning is wel heel leuk... maar ook heel fijn als alles weer normaal is.

Ik ben in september gestopt met de pil (een maand voor onze bruiloft). Ik heb zo'n 11 jaar de pil geslikt, best heel lang dus. En nu is het afwachten wanneer wij blij gemaakt worden met een kleintje.
    Hopelijk gaat het niet zo lang duren :).

Ik wens jullie miss C en momhairy plezier en succes met het plannen van jullie droomdag, jullie bruiloft.

Liefs D.

Happy new year!!!

6. Esila

Esila Fanatiek lid

Sep 17, 2006
    2,389
    831
    113
    Hey momhairy (en de rest),
    Wij gaan ook voor een 2e wondertje in augustus 2010 !
    We hebben 1 dochtertje van 6-8-'08, zij zal dan dus bijna 2 zijn.
    Momhairy wat leuk dat jullie op 17 juli gaan trouwen ! Wij zijn ook op die datum getrouwd maar dan in 2007 :)
    Ik ben trouwens niet aan de pil en dacht even deze maand al zwanger te zijn, per ongeluk dus maar vandaag ongie geworden.
    Hoewel het beter is omdat de timing alles behalve goed was ben ik toch stiekem een beetje teleurgesteld :(

7. miss C

miss C VIP lid

Nov 20, 2009
    11,719
    971
    113
    Female
    Het ♡je van Nederland!
    @momhairy,
    hoe gaat het met het regelen van je bruiloft?!

Share This Page