Vraagje over borsten

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door -, 1 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

hi mensen,
    ben een tijdje niet meer geweest.
    werk 7 dagen per week, maar heb vandag lekker vrij genomen.
    ik had een vraag over mijn borsten die zijn nu best veel gegroeid en ik vroeg me af wat er nu dan in mijn borsten zitten. Zijn het alleen maar melkklieren of ook vet? En mocht de zwangerschap misgaan krijg ik dan van die hangborsten? :oops:

2. Niet meer actief

( even je bericht verplaatst)

3. Niet meer actief

oohe sorry wist niet dat het verkeerd was.. :oops:

4. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Goeie vraag, ben er ook wel benieuwd naar. Of je hangborsten krijgt, dat verschilt volgens mij per persoon en er is dus ook niks over te zeggen.

5. Niet meer actief

Ik vind wat ik nu heb wel mooi hihi :oops:

6. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    als je goede ondersteunende bh`s koopt en je borsten goed verzorgd, hoef je echt niet perse hangborsten te krijgen. ik heb al 2 kindjes en die van mij hangen echt niet hoor.

nu bij de derde, merk ik dat ze opnieuw weer steeds groter worden, en ik moet eerlijk zeggen dat ze ook pijn doen maar het ziet er wel mooi uit ;)

7. labmuisje

labmuisje Actief lid

19 apr 2006
    245
    0
    0
    Ik heb van mezelf al cup G, maar nu groeien ze nog meer. Merk wel dat ze nu iets gaan hangen maar ja dat kan ook haast niet anders met al dat gewicht. Toen ik merkte dat ze zwaarder werden heb ik wel meteen verzorgende creme gekocht, voor mijn buik en borsten. Smeer me nu elke avond na het douchen lekker in. Wie weet helpt het wat tegen de staien( weet zeker dat ik dat verkeert heb geschreven maar weet zo niet even hoe het wel moet, leuk he dyslextie) Ik heb heel snel last van straien.

Groetjes labmuisje

8. diana1982

diana1982 Actief lid

25 okt 2005
    425
    0
    0
    nabij zwolle
    ik heb normaal b75 en dat zat ik al vanaf 16 jaar en heb 2 kinderen en daarna gewoon oefeningen doen en goeie bh's hebben. ik had geen theezakjes hahaha. ze stonden net als met 16 weer rechtop. nu heb ik ruim c en ze staan nog steeds rechtop. gelukkig. ze doen wel nog zeer. had wel dat ik als ik borstvoeding ging geven dat ik echt een rondlopende pamela ben. echt volle D dus denk dat het nu weer gebeurd.

9. Ayla

Ayla Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Ik ben een van de weinigen met een cup a, die niet van dit voordeeltje van de zwangerschap kan meeprofiteren, die van mij groeien namelijk amper :( Ja 3 dagen na de bevalling maar that's is!

10. Annemarie1984

Annemarie1984 Bekend lid

13 feb 2006
    512
    0
    0
    Hangborsten heeft met een aantal dingen te maken.
    Tijdens de zwangerschap bereiden de borsten zich voor op het geven van borstvoeding. Geef je dat niet of stop je er na een korte priode mee of heel abrupt, is de kans op hangborsten wat groter.
    Dit omdat je borsten de overgang van melkklieren naar vetweefsel heel snel moeten maken.

En tsja, daarnaast zijn wij de klos met de zwaartekracht. Na verloop van tijd gaat het zuiden toch trekken ;)

11. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    t zijn over het algemeen gewoon bakerpraatjes dat je van borstvoeding geven hangerborsten krijgt.

12. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Maar weet niemand hoe het komt dat je borsten groter worden?

13. Annemarie1984

Annemarie1984 Bekend lid

13 feb 2006
    512
    0
    0
    Je borsten worden vaak groter, omdat het vetweefsel plaats maakt voor de melkklieren.
    Maar waarom sommige vrouwen geen groetere borsten krijgen weet ik eigenlijk niet.
    Want het maakt niet uit dat je een a cupje hebt voor de borstvoeidng. Kun je evengoed mee voeden als een c cup.

14. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    wacht nog maar fftjes ik had ook altijd cup a, dacht ook dat ze niet veel meer zouden groeien, maar zit nu echt wel op een volle b! Hoe groot zullen ze na de bevalling wel niet zijn dan :confused:

xxx Marijke

15. diana1982

diana1982 Actief lid

25 okt 2005
    425
    0
    0
    nabij zwolle
    nou bij mij was het echt giga na 3 dagen na de bevalling. hahaha. en dan sta je onder de douche en dan krijg je stuwing en maak je alles nat. bij mij is het altijd extreem geweest.

zou maar voedingbh's begin c nemen marijke1985.

ik zat toen op D75 tewijl ik B75 heb

16. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Nou ik heb ook cup A maar die van mij groeien aardig.
    Ze worden ronder en voller... vind het zelf heel mooi :oops:

Deel Deze Pagina