Nog een echo tussentijds?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jee, 5 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jee

Jee Bekend lid

17 aug 2006
    666
    0
    0
    ha meiden,
    wij hebben met 8 weken en 2 dagen een echo gekregen.Nu hebben we daar een afspraak moeten maken voor met 20 weken.Toch zouden we graag nog tussen de 12-15 weken ook nog wel een echo willen,zodat we kunnen zien hoe dat het allemaal groeit en gewoon ook voor de bevestiging dat alles zeker goed gaat.Weten jullie ofdat dat mogelijk is?We willen er ook voor betalen.Wie weet dit?

2. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Het is wel mogelijk om een 3D-echo te doen natuurlijk! Hier betaal je dan voor. Ik zou jouw vraag ook gewoon even bij je VK neerleggen! Spreek je 'zorg' uit en kijk wat zij voor je kunnen doen! Wie weet krijg je nog wel een keer een extra echo via je praktijk! Gewoon vragen meid: niet geschoten is altijd mis! ;)

3. Jee

Jee Bekend lid

17 aug 2006
    666
    0
    0
    Hihi,ik ga het volgende week dan maar inderdaad ff voorleggen bij de vk...Duimen jullie?!

4. o0Noa0o

o0Noa0o Actief lid

22 jan 2007
    125
    0
    0
    Den Helder
    Ik heb echt hele lieve VK! heb bij alle 4 de afspraken al een echo gehad tot nu toe. Gewoon vragen ja en zeggen dat je even zekerheid wil, al zet ze het apparaat maar 2 minuten aan, ja tog!
    En als je een VK afspraak maakt zorg dan dat je als laatste in de ochtend of middag bent. Zijn er geen wachtende na jou dus heeft ze meer tijd om eventueel een echo te doen. Succes!

5. appeltje

appeltje Niet meer actief

Noa, het is inderdaad handig als je vk ook zelf een echo-apparaat heeft. Helaas heeft niet elke vk dat.

Ik had ook mijn termijnecho bij 8 weken en zou pas de volgende keer bij 20-weken die uk zien. We hebben toen via een commercieel bureau met 11 weken nog een echo laten maken. Hartstikke leuk, zou ik zeker doen!

Deel Deze Pagina