Hoe vonden jullie de babydoos?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mandy24, 15 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Nou zoals je ziet Angel, toch wel :)

2. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Zeker als ik er 20km aan benzine voor kwijt ben...

3. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Tja ik vond er ook niet veel aan. Ookal krijg je hem gratis dan nog, moet je er dan per se maar blij mee zijn ofzo?:(
    Vond het ook jammer dat er niet bijv luiers in zaten ofzo daar heb je tenminste wat aan.
    Zwangerdoos was veeel leuker.
    Dat is denk ik ook de enige die ik over een aantal jaren als ik weer zwanger mag raken aan vraag.

4. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Precies, grote tegenvaller. Het was dat ik toevallig bij Prenatal was en me toen gevraagd werd of ik de doos al had, ik systeem konden ze nakijken dat ik hem inderdaad nog niet had gehad en kon hem zo meenemen maar wat een tegenvaller. Maandverband en scheermesjes, had op zijn minst wat (grotere luiers) verwacht, beetje badschuim of knuffeltje. Maar helaas, niks daarvan.

5. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Voor mij was het gewoon zo: het is gratis dus wat erin zit is mooi meegenomen.

Maar bij de doos van prenatal kreeg ik de brief thuis gestuurd dat ik hem op kon halen en toen ik dit niet snel genoeg gedaan had (binnen 1 of 2 weken iig heel snel want we komen regelmatig bij de prenatal) kreeg ik hem thuisgebracht met een acceptgiro of ik even 4,95 euro wou betalen voor de verzendkosten. De spullen die erin zaten waren het bedrag nog niet eens waard :x

6. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    OW ja, toen ik bevallen was was er een actie bij de c1000 volgens mij dat je tegen inlevering van je geboortekaartje een doos kreeg.

Nou hier kon geen enkele baby of zwangerschapsdoos tegenop hoor. Deze doos (net zo groot als zo'n babydoos) zat helemaal volgestopt met van alles en nog wat :D

7. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    wat verwacht je dan. het is gratis. denk dat je blij mag zijn dat de dozen er zijn. ze hoeven het niet te doen.

8. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Ik heb de doos net op gehaald.
    Het is niet veel bijzonders wat er in zit, maar alles wat er in zit is mooi meegenomen.
    Ik had een doos op gehaald bij de plus en die zat echt bom vol dat was toch wel de doos waar je het meest wat aan had.

9. Skye

Skye Niet meer actief

Ik was al druk bezig met het scheren van kyra haar hoofd, tot ik erachter kwam dat die scheermesjes helemaal niet voor haar waren Whahahahahaha. Echt stom dat er niet meer dingen in zaten voor de baby. Ze hadden het beter de onzin-doos kunnen noemen. Zat niks boeiends in.

10. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Nee, maar het is gratis dus we mogen niet klagen ;)

11. prrrsam

prrrsam Bekend lid

1 jan 2009
    987
    1
    18
    jee, wat moet ik nou weer met scheermesjes voor mannen. ik ben alleenstaand, don't rub it in! misschien kan ik er dan een vriend blij mee maken.. maar ik heb nog geen bon gehad ervoor!

Deel Deze Pagina