HoiHoi. Ik geef al 5,5 maand Bv. en het ging altijd supergoed, als mn mannetje was voldaan dan liet hij gewoon los. Maar nu sinds een aantal weken laat hij niet meer gewoon los, nee, hij TREKT zich los. Ik heb inmiddels echt heel erg last van mijn tepels. Heeft er iemand tips om dit te voorkomen, of ooit ook meegemaakt?
Hihi, dat doet zeer ja! Hier is dat meestal een teken van frustratie. Zo van "mam geef eens meer ik wil nog wat drinken!!". Iets vaker aanleggen zodat je productie opgeschroefd wordt zou goed moeten zijn.
Drinkt je zoontje wel altijd ongeveer even lang? Dan net voordat je verwacht klaar te zijn zelf 'afkoppelen'? En als je met tip hierboven de productie opschroeft, dan zou dat ook geen frustratie op hoeven te leveren.
die van mij doet dat ook maar als ik hem losmaak (met me vinger er tussen te steken) en hem aan de andere kant aanleg dan is er niks meer aan de hand.
Mijn knulletje doet dit ook wel eens, maar ook vaak "even kijken wat daar is.." AUW! Ik roep dan ook auw en zeg zachtjes en hij stopt dan en doet het de volgende keer niet weer. Succes, lijkt me pijnlijk...
Mijn dochter doet het ook, en ze heeft tandjes.... Helaas nog geen oplossing gevonden. Ze doet het namelijk als ze klaar is met drinken dus het maakt haar niet uit dat ik haar loskoppel ze is toch klaar... Ook streng toespreken helpt niet, vanavond lachte ze me gewoon uit.. Heb niet het idee dat het aan mn productie ligt aangezien ze eerst gewoon drinkt. Als ik haar vaker aanleg dan wil ze niet en bijt ze me dus ook...
Hier gebeurd dat ook wel eens als meneer afgeleid word. Dan hoort hij iets en wil dan het liefst al drinkend kijken wat dat toch is. Helaas voor hem zijn mama's tepels niet van elastiek. Zou ook niet weten hoe ik het kan voorkomen doet inderdaad wel zeer.
Er snel bij zijn met je vinger om het vacuum te verbreken. En je mag er ook wat van zeggen idd, dat krijgen ze echt wel mee hoor.
Toen mijn zootnje die fase had lette ik altijd erg goed op.. als ik zag dat hij minder dronk oid dan wurmde ik snel mijn pink in zijn mondhoek. Ik hield ook altijd een hand achter zijn hoodje zodat als hij zou gaat trekken en doen ik hem snel terug kon duwen richting borst en mijn pink kon afkoppelen. Fijn he, voeden