Vanaf dat ik wilde slapen kreeg ik opeens soort van menstruatie-krampen vooral onderbuik en harde buiken. Dit kwam en ging, leken dus op weeën maar was niet regelmatig. Na ongeveer 4u een paar venijnige steken vagina. Viel uiteindelijk rond die tijd pas in slaap. De beeb was ook druk, leek met z'n koppie naar beneden te wroeten. De afgelopen x bij de vk was de beeb al een stukje ingedaald. Is hij nu helemaal ingedaald? Zijn dit indalingsweeen?? Buik is nu EINDELIJK weer rustig. Op hier en daar een paar kleine krampjes na .
Lijkt inderdaad op indalingsweeen of voorweeen! Als het aan blijft houden zou ik toch even bellen,gewoon voor de zekerheid!
oh ik heb vanacht soortgelijk iets gehad...werd om 0210 wakker van de pijn in mijn onderbuik, die kwam en gingf en kwam en ging...tussen 5 en 10 m....bewegen op zon moment deed ook echt zeer in mijn onderbuik.heeft 1/1/2 uur geduurd....ben ook wakker sindsdien.. had zelf geen steken in mijn vagina, maar had net de vk aan de telefoon omdat het mij niet helemaal lekker zat...en die heeft t toch over voorweeen.... dus wellicht bij jou ook misschien icm indalen (ik weet dat ik dat alleen aan mijn liezen heb gevoeld bij mijn dochter en zoontje, maar weet dat je daar ook steken van kan krijgen van onder)... en als je t zelf niet vertrouwd ook gewoon je vk bellen...!
Tijdens het indalen hier ook ontzettende pijnlijke onderbuik en steken down under. Ook doet nu iedere beweging van de kleine in mijn bekken pijn. Ik heb af en toe het gevoel dat ze zo laag ligt dat ze er ieder moment uit kan vallen. Het is niet echt een prettig gevoel, maar hoort er helaas bij. Pas als je hele buik hard word van onder tot boven en de weeen pijnlijk zijn en steeds pijnlijker worden en in regelmaat komen kan je spreken van echt weeen. Het voordeel van voorweeen is dat vaak je baarmoedermond alvast wat verweekt en soms zelf al een cmtje ontsluiting geeft. Hopelijk heb je ze niet al teveel en kan je vannacht weer lekker slapen. Bij twijfel of ongerustheid altijd de vk bellen!!!!
Dank dames!! Ben gaan douchen, en nu een rustige buik! Maar inderdaad, bij beweging beebje vreselijke steken down under....echt niet grappig!! Bukken ook niet fijn . Maar geen harde buiken meer.