Vraagje mbt temperaturen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door SusanneK, 11 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SusanneK

SusanneK Lid

16 okt 2016
    59
    11
    8
    Vrouw
    Hallo allemaal,

deze ronde ben ik begonnen met temperaturen,
    Elke ochtend rond 7uur soms iets eerder soms iets later, maar max half uur. Gemiddeld zo rond de 36,8. Zit nu op cyclusdag 8, dus zou dan ook kunnen beginnen met ovu testen. Alleen vanmorgen tijdens het temperaturen (was rond 6.15u ivm werk) kwam ik uit op 36.5....

Kan dit nu komen omdat ik veel vroeger was dan andere ochtenden of is er al iets van een eisprong??

Wie kan mij helpen?

2. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Zou kunnen als je korter hebt geslapen.

Alleen ligt het nog dicht op je menstruatie en dan kan je temperatuur altijd nog iets hoger zijn dan vlak na je menstruatie.

Mijn temperatuur zakt altijd nog iets verder als ik niet meer bloed.
    Meestal zo'n 0,1/0,2 graden.

Zou in ieder geval wel gaan beginnen met ovulatietesten.
    De kans dat je een eisprong hebt op dag 9 is klein.

3. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Komt waarschijnlijk omdat je vroeger temperatuurde als normaal,
    Mijn basale tempr is altijd 36,5 (om 8 uur in de ochtend) Soms moet ik om 5 uur op voor mijn werk en zit hij op 35,9

Ik begin met een cyclus van 28 dagen op dag 10 met ovulatietesten

4. SusanneK

SusanneK Lid

16 okt 2016
    59
    11
    8
    Vrouw
    Bij mij wisselt hij lekker, gisteren 36.9 (was iets later) en vanmorgen weer 36,4. Gisteren met ovulatie testen begonnen...nog negatief maar we houden vol....

5. manaolana

manaolana Niet meer actief

Kennelijk is jouw temperatuur heel gevoelig voor/afhankelijk van het tijdstip. Ik zou je daarom toch echt aanraden om consequent je wekker te zetten om op hetzelfde tijdstip te gaan temperaturen (max. 10 minuten eerder of later) want anders zou je zomaar een moeilijk af te lezen kaartje kunnen krijgen en dat zou toch zonde zijn van al het harde werk ;).

6. SusanneK

SusanneK Lid

16 okt 2016
    59
    11
    8
    Vrouw
    Dat is qua onregelmatigheid en giga drukte op het werk even niet mogelijk. Maar ben inmiddels ook begonnen met ovulatietesten dus we gaan het wel eens even aankijken de komende maaand.

Dank jullie wel voor de reacties alvast!

Deel Deze Pagina