Plasluiers

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Wen1975, 1 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Sinds gisterochtend plast mijn zoontje bijna niet meer. Hij heeft van het weekend 3 dagen hoge koorts gehad en toen had hij juist mega grote plasluiers. Maandag heeft hij zijn 2e deel van de provocatietest gehad waar hij helaas op gereageerd heeft. Maar sinds gisterochtend vind ik echt minimale urine in zijn luiers. Zeker na een goede nacht heeft hij altijd een afgeladen plasluier en nu dus al 2 ochtenden niet en tussendoor ook niet.

Op zich maak ik me niet ernstige zorgen aangezien hij nog vrolijk en alert is, hij eet goed (lees: drinkt goed, want hij krijgt nog steeds alleen flesvoeding), heeft geen verhoging/koorts en het beetje urine dat in de luiers zit, ziet er niet anders uit en ruikt ook niet anders.

Iemand een idee wat dit van zou kunnen zijn en wanneer moet ik wel aan de bel gaan trekken?

Alvast bedankt voor het meedenken!

2. Jimmy100

Jimmy100 Actief lid

8 okt 2010
    294
    0
    0
    Ik heb helaas geen idee waarom hij geen plasluiers meer heeft, maar zou voor de zekerheid (just to be sure) wel aan de bel trekken. Je geeft wel aan dat hij genoeg drinkt, dus uitdroging zal het wel niet zijn, maar ik heb toch altijd wel geleerd dat plasluiers een goede indicatie zijn voor de gezondheid.
    Tja, plas heeft ook te maken met de werking van de nieren, ik roep maar wat he. Zou gewoon ff voor de zekerheid de ha bellen. En goed je kindje in de gaten houden maar dat s overbodig om te zeggen

3. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik zou ook even bellen, als hij wel gewoon drinkt en geen/weinig plasluiers heeftkan er iets anders aan de hand zijn..

4. Eylem

Eylem Niet meer actief

Bellen! Alle keren dat ik met een arts gesproken heb als mijn dochtertje ziek was zeiden ze, ze moet goede plasluiers blijven houden, anders meteen aan de bel trekken. En aangezien die van jou al 24 uur geen goede plasluiers meer heeft gehad....meteen bellen.

5. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

ik ben niet zo voor meteen naar de huisarts, maar in dit geval zou ik meteen gaan bellen! Succes.

6. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Misschien toch goed om de kinderarts zometeen even te bellen, just to be sure.

Thanx alvast voor de reacties.

Deel Deze Pagina