Wie o wie kan me iets uitleggen? Ik zit met het volgende: ik heb heel duidelijk me ei-sprong gevoeld rond 8 a 9 april, me nod was dus 22 of 23, ik heb de 18e(10dpo) een zeer duidelijke k2v5 gehad, goeie streep, ik deed afgelopen dagen nog meer van die testen en ze knalde meteen, nou deed ik vandaag een clearbleu met indicator, en deze gaf +3 aan?!?!?!?!?!? terwijl ik nog maar 4.2 weken ver ben!?!?!??!?! Ik snap er nix van, maak ik nou zoveel hcg aan of krijg ik een 2ling?? Langer zwanger kan echt absoluut niet, omdat rond 24/3 me laatste menstruatie was en niet een licht bloedinkje ofzo.. en die eisprong weet ik zeker, want ik krijg altijd een dikke puist op dezelfe plek op me voorhoofd.. trouw iedere maand weer. en voel duidelijk de sprong... Graag hoor ik wat jullie denken!! Veel liefs en alvast bedankt!!
Ik weet het niet, zou best kunnen dat je een meerling hebt. Misschien een keer met je huisarts over hebben?
Huisarts was heel droog en nuchter, en zei dat ik maar een afspraak moest maken met me verloskundige.. :S
Giselle het hoeft niet te betekenen dat je een meerling krijgt. Mijn lichaam reageerde explosief met het hcg. Ik eb 4 echo's gehad om een 2ling zwangerschap uit te sluiten en bevallen van een gezonde dochter Ze zullen eerst een bloedtest bij je afnemen om te zien wat je hormoon waarde is...... In ieder geval gefeliciteerd met je zwangerschap
Hier bij mijn vorige zwangerschap hetzelfde gehad! Was ook bang voor een meerling maar was er gewoon 1
Vk prikt automatisch je bloed. Maar ik had met 8 weken al een buik van 15 weken ofzo vandaar de hcg testen....
Ik had ook heel veel HCG deze zwangerschap en het is er echt maar 1 hoor Ik had 2dgn voor NOD al een knal test.
een indicator doet wat de naam zegt. Een indicatie geven. De hoeveelheid hcg verschilt zo erg per zwangerschap, er is echt een enorme uitloop beide kanten op. De hoeveelheid zegt niet altijd wat over een meerling. Soms heb je bij een meerling meer hcg, soms niet.. Dus adem in en uit. Je bent zwanger meis, geniet er van. Maak een afspraak bij je vk en wacht even af wat de echo doet.. Gefeliciteerd!
Dankjulliewel dames!!!! Ben alweer beetje opgelucht!! 2ling is ook welkom hoor, daar niet van, maar me jochie die rondrent is nog maar 1 dus zou ik niet weten hoe ik dat moest doen, aangezien ik een man heb die veeeeel werkt... Maar we wachten wel even af!! ben blij te lezen dat het wel herkent wordt en niet de enigste ben.... liefs giselle
hier ook lekker posi testen .. de maand ervoor een mk gehad dacht dat het daar aan zou liggen 1e keer prikken was bijna 1100 hcg met 4 weken .. 3 dagen later meer dan 6000 toen dachten ze ook een tweeliing maar het is er echt maar 1 en dit weten we zeker na 5 echo's !!
Ik heb nooit hcg-metingen gehad, dus ik weet mijn waardes niet. Volgens mij hoort je hcg iedere dag te verdubbelen in het begin, maar vanaf welk niveau weet ik niet. Weet wel dat ik bij m'n 2e zw een giga-knal-streep had, terwijl ik die test helemaal niet goed had gedaan. Had blijkbaar niet goed op de stick geplast; er zat wel urine op dat dingetje waar je overheen moet plassen maar het 'kroop' niet door het venstertje en er verscheen dus ook geen controlestreep. na een minuut of 10 dacht ik: grrrrr, verkeerd getest, hoe krijg je het voor elkaar. en ik stak het ding onder de kraan, om te kijken hoe het water door het venstertje zou kruipen (kijken of ik nou echt verkeerd had geplast of dat de test het niet goed deed). zie ik ineens met het opkruipen van dat water niet één, maar twee mega-dikke strepen verschijnen! Terwijl ik m'n urine dus flink verdund had met dat water, het avond was en ik bovendien op m'n NOD zat. Lang verhaal kort gemaakt: ik vermoed dat ik véél hcg aanmaakte, dat ik zo sterk testte. Maar er zat echt maar één kindje in de buik, dat zag ik bij de echo. Was wel een geruststelling, kan ik je vertellen. Ik zou zeggen: wacht het af, je krijgt gauw genoeg uitsluitsel via een echo. hcg-metingen zeggen denk ik niet zo veel over het aantal kindjes.
Hier ook al 2 dagen voor NOD een knal test. En met 4 weken zwangerschap gaf de clear blue ook 3+ aan, maar het is toch echt maar 1 kindje... Geniet van je zwangerschap meid!
Verstand op 0 en gaaaaaaaaaaaaaaaaaan, zo doen tweelingmama's dat Hihi nee hoor, da's een grapje. Ik kwam er later in de zwangerschap pas achter dat je inderdaad meer hcg KAN hebben bij een meerling. Ik had bij mijn kruitvat test een hele lichte 2 streep, en de test van moeders voor moeders die knalde ook...
Heb gister een echo gehad, en ben precies volgens schema, 8.2 weken. En het is gewoon een eenling! Dus ik maak gewoon wat meer hcg aan! Bedankt meiden!
Ik had ook hele hoge waarden deze zw.schap. Op precies 5 weken waren de waarden 10.300! (Als je even op google een tabel zoekt met hcg waarden zie je hoeveel dat ong. is) En het is er echt maar één.