Ik wist niet zo goed waar ik mijn bericht plaatsen moest, hoop dat ik goed zit hier.. Ik weet dat ik gewoon moet afwachten voor duidelijkheid maar ben ondertussen heel erg benieuwd naar jullie ervaringen! Rond 15 mei was mijn eisprong, ik heb een cyclus van ongeveer 28 dagen en moest afgelopen zaterdag ongesteld worden, maar ben nu dus 2 dagen overtijd, op 20 mei heb ik een druppel bloed verloren (kun je ook een druppeltje bloed veriezen tijdens de innesteling of verlies je dan wel meer bloed?). Ik ging er niet vanuit dat ik zwanger was, omdat ik de afgelopen maanden dat wel elke keer dacht ivm allerlei symptomen, maar elke keer negatief, of vals (heel vaag) positief testte. Dit keer heb ik totaal geen klachten gehad, op 2 klachten na, erg moe (wel moet ik vermelden dat ik hier al een langere tijd last van heb) en pijnlijke borsten/gevoelige tepels.. En van dat laatste heb ik dus nooit last, behalve vorig jaar toen ik zwanger was! Dus heb ik gisteren een testje vd kruidvat ertegenaan gegooid maar deze was omowit. En vandaag besef ik dat ik eigenlijk he-le-maal geen menstruatiepijn voel of gevoeld heb. Normaal gesproken voel ik dit een paar dagen van te voren al. Nu dus nergens last van. Komt dit jullie bekend voor? Ps Mijn menstruatie hiervoor was ook al raar, ik heb een menstruatieduur van 6/7 dagen met veel bloedverlies. Afgelopen keer erg weinig bloedverlies.. Ik weet niet of dit relevant is maar wilde het toch vermelden
Hoi, vervelend he die eeuwige onzekerheid Ik herken wat je zegt heel erg van mijn vorige ronde, gekke symptomen als moeheid en misselijkheid. En vooral; hele gekke ongesteldheid. Normaal 5 dagen mega pijn en voor m'n gevoel liters bloed, nu had ik 5 dagen alleen met afvegen bruin bloed. Heb toen ook 3 testen gedaan, allemaal negatief. Nu een maand later, heb ik deze week positief getest. Oftewel: vorige maand was wel degelijk een normale cyclus, gekke symptomen en nog gekkere bloeding, maar toen dus niet zwanger. Als ik 't zo lees denk ik dus helaas niet dat je zwanger bent
Alleeeerst: Gefeliciteerd! Ja echt verschrikkelijk!! Ik had vorige maand dus ook die gekke ongesteldheid. Heb jij meteen op je nod positief getest? Ik ben sinds zaterdag overtijd en nog steeds niets van een menstruatie te bekennen... Denk dat ik morgen weer een test ga wagen, misschien nog niet genoeg hcg? Of gewoon een menstruatie die nog op zich laat wachten.. Haha jaja die onzekerheid weer
Hoewel ik best onregelmatig ben, denk ik wel redelijk zeker te weten wanneer m'n eisprong was deze maand. Als t klopt wat ik denk heb ik gisteren 4 dagen voor NOD positief getest met een Kruidvat 2v5. Vanmorgen, dus 3 dagen voor NOD, ook een positieve CB digital gehad. Gezien je nu overtijd bent en alsnog negatief test, denk ik dus dat 't 'm helaas niet geworden is deze maand voor je Heel cliche, maar; probeer 't echt los te laten. Ik heb 3 rondes lang zo zitten stressen en hopen en dan weer mega gebaald als ik ongesteld werd. Deze maand niks gedaan, niet gestresst, niet erg mee bezig geweest, niet getemperatuurd, niks. En toch 'opeens' zwanger.
Hoe heb je je eisprong gevonden? Gevoeld? Uitgerekend? Ovulatietesten? Getemperatuurd? Want dat druppeltje bloed op 20 mei zou ook goed kunnen duiden op een ovulatiebloeding namelijk en dan heb je dus je eisprong later gehad. En dan is je NOD dus ook later en wel op 3 juni. Ik zou dus even tot 3 juni afwachten of je dan al dan niet ongesteld wordt.
Ik ga er voorlopig gewoon vanuit dat ik niet zwanger ben. We zijn voorlopig nog niet bezig om zwanger te worden, dus ben er ook niet mee bezig met tempen etc, hou enkel kwaaltjes bij in een app, maar word steeds door mijn lichaam herinnerd dat het wel mogelijk (en welkom!!) is. Wil het dan op tijd weten zodat ik kan stoppen met slechte gewoontes.. Ik doe morgen nog een testje en als hij weer negatief is, wacht ik netjes mijn menstruatie af
Ik heb mijn ovulatie gevoeld, wel lichter dan normaal. Dat had inderdaad gekund! Zo had ik nog niet gedacht, maar ik had dan al lang geen cervixslijm meer.. of hoeft dat niks te betekenen?