Na het verwijderen van de schil bedoel ik dan..... Vanavond hebben mijn kinderen kerstdiner op school en ik zou fruitspiesjes meenemen. Nou heb ik een leuk idee gevonden om er kerstmannetjes van te maken, maar er moet dus een plakje banaan tussen.... Maar hoe kan ik nou voorkomen dat dat ene plakje banaan bruin wordt? Citroensap een drupje lijkt me niet echt lekker bij banaan, of zou je dat niet proeven..? ik maak ze zo kort mogelijk van te voren maar twijfel of dat voldoende is Wie weet hier een antwoord op?
Vraag me af of citroensap ook helpt voor banaan, misschien helpt sinaasappelsap? Kun je het vanavond niet uitproberen?
Heb op elk schijfje banaan een drupje citroen gedaan, bleef gewoon goed van kleur.... Dus weer wat geleerd Alle stokjes waren op dus dan hebben ze er denk ik weinig van geproefd. Bedankt voor het meedenken in ieder geval
Grappig ik had gisteren precies hetzelfde dilemma 😁 Ik had eerst een ideetje met een aardbei en een marshmellow wat lijkt op een kerstmuts maar het is een tomaatje ipv een aardbei. Ik zal ff een foto toevoegen😁 Soort van nailed it...