Hihi niet!!!! Gewoon als die mensen langskomen even dat lelijke truitje aan de waslijn hangen alsof ze t net aan heeft gehad straks, en het stomme speelgoed in de box. Als ze weer weg zijn kan het zo weer in de kast Probeer er maar van te genieten, ik ben nu zwanger van de derde en er is echt bij niemand die mij een kaartje of een cadeautje geeft. Is toch lief dat mensen aan je denken en je willen verwennen? En ach dat lelijke spul, ze zijn over een jaar kwijt dat ze het gegeven hebben kan het naar de kringloop.. En een shirtje wat niet naar jou smaak is is misschien wel heel handig als reserve bij het KDV straks of als je kindje een keer alles onderspuugt en je hebt veel in de was. Komt goed!
WHAHAHAHA Geniaal! Weetje wat heel effectief is voor de stoepkrijt? Allemaal in één emmer gooien en lekker mee buiten spelen(liefst net voor een bui). Dan vergeet je de emmer binnen te zetten tijdens die hoosbui en voila! Weg stoepkrijt
hhi of bewaren voor een kinderfeestje van een van je kids en dan krijgt iedereen zo`n ding mee naar huis.
Ik denk dat het niet te voorkomen is, behalve als je een wensenlijst maakt. Maar dan nog als iemand nu op bezoek komt en een kleinigheidje mee neemt... Ik heb ook wel bepaalde voorkeuren hoor, maar als iemand de moeite neemt om iets te doen... Ik vindt t erg ondankbaar om dat te zeggen, he jammer het is roze... Aan de andere kant ik heb altijd de kersverse ouders gevraagd waar mee ik ze blij kan maken. Maar ja dat doet niet iedereen natuurlijk!
Ik zou het wel tegen naaste familie en goede vrienden zeggen hoor, maar die weten zoiets vaak toch wel van je. Verder hier ook wel dingen gekregen die ik maar stom vind Maar goed, die gaan gewoon in de kast of naar zolder En stomme kleertje zijn zo te klein, gelukkig. Hier hebben we een trui gekregen met een beer voorop, als je op die beer duwt, dan piept hij... 't is een lelijk ding en je moet er zooo hard op drukken dat het meer een trui lijkt waarmee je kan leren reanimeren Oh en over roze spulletjes, ik vind 't een beetje gek om geen roze te willen, waarom niet gewoon wél roze maar ook andere kleuren? Hier ook hoor, ik ga echt niet specifiek op zoek naar roze dingen, maar ik ga roze ook niet vermijden omdat ze toevallig een meisje is. Ze draagt vaak genoeg roze dingen, maar ook vaak genoeg gewoon een grijs truitje met een spijkerbroekje.
Je hebt gelijk hoor, maar we hebben hier ook zo'n stoepkrijtstorm gehad en in mijn enorme frustratie over het OVERAL vinden van die rommel(tot in de wasmachine in de zakken van meneer) heb ik dit wel eens gedaan.. Eigenlijk heel erg als ik er zo over nadenk.
Hahahaha wat erg Ik zie jou al met een knalrode kop en stoom uit je oren op een stuk stoepkrijt springen.
Dat wordt de komende tien jaar dus verlanglijstjes maken voor verjaardagen Kan tegenwoordig heel makkelijk online. Maar dan nog kom je er denk niet onderuit dat er altijd mensen zijn die zich niet aan een lijstje houden en mee nemen wat ZIJ mooi vinden.
Ja vervelend zeg die mensen die de tijd nemen iets persoonlijks voor je uit te zoeken. Echt enorm vervelende types.......
Onze kringloop wil alles hebben. Dan gooi ik het overtollige daar af en denk aan de kindjes die het minder goed hebben. Die kunnen er veel plezier aan beleven. En van het geld dat de kringloop verdient, wordt de voedselbank mee gesponserd.