Ik hoop dat het hier goed staat en da iemand mij kan helpen!! Mijn zoontje heeft sindskort een nieuw autostoeltje. Alvast voor de vakantie ivm ruimte gebrek. Hij is nu 3 jaar en we hebben deze stoel aangeschaft Autostoel Racer SP Disney Cars McQueen 2014 9-36 kg Maar zodra hij in slaapt valt in de auto word hij binnen een half uurtje huilend wakker en heeft pijn in zn been. Kan er ook niet op staan, dus denk dat zijn been slaapt.... Iemand ervaring hiermee?? Een oplossing? Of een losse stoelverhoger? Helppppp
Kun je niet de ruimte tussen de bank en de stoel een beetje opvullen met bv een handdoek zodat de benen niet zo hangt.
Inderdaad zorgen dat hij zijn voeten ergens op kan zetten? Dus dat zn benen niet hangen inderdaad. Een rare klacht is t wel moet ik zeggen !
Dan wordt er dus iets afgekneld waardoor zijn been gaat slapen ahw. Ik denk dat de oplossing van een opgerolde handdoek onder zijn knieholtes al een goeie is. Wel een rare klacht, een kleintje zou gewoon goed in die stoel moeten zitten. Zit de gordel misschien te strak over zijn heupen (ter hoogte van de broekriem zeg maar).
Ik heb sinds gisteren een kussen onder zn billen gelegd.... heb m niet meer gehoord over pijn. Dus even afwachten... Als we op vakantie ga ik t zeker opvullen vanaf de grond zodat hij gewoon ergens op kan leunen en zn benen niet gaan hangen.