waar kan ik grote slabbetjes kopen en dan zo simpel mogelijk, heb ikea slabbetjes maar deze vind ik net wat te klein
Prenatal heeft wel grote slabbetjes, ik heb er ook een paar van, die met klitteband sluiting. (papa/mama is de allerliefste)
wat is groot ? Ik vind die van de zeeman erg fijn. Van 'handdoeken' spul zeg maar . Eerst zag ik ze alleen in het rose en zandkleur, maar later ook nog in andere kleurtjes geloof ik. Maar toen had ik inmiddels genoeg ingeslagen. Met touwtjes overigens (wat ik nu trouwens het fijnste vind, terwijl ik eerst zei van niet haha). Overigens zag ik later dat ze die slabben ook op het kdv hier gebruikte
hier zijn die ook favoriet, bij ons hebben ze elke keer weer andere, touwtjes zijn lekker lang dus ook makkelijk, inderdaad handoekspul, dus kan gewoon bij de handoeken zonder af te geven en in de droger en ze zijn niet duur.
Ik heb een hele berg van de action-slabbers ingeslagen, ik vind deze perfect!!! Over het hoofd trek je ze met gemak, en hierdoor knoeit er niks op het shirtje, mocht het naar beneden lopen ofzo, hihi. En goedkoop trouwens. In de week zetten nadat ze vies geknoeid zijn, en als ik een emmer vol heb doe ik ze met een schepje vanish in de wasmachine en het wordt brandschoon.
kijk dit zijn leuke prijzen, en je hoeft ze dus niet over het hoofd te trekken(vind ik niks en zij ook niet) slabben van badstof zijn ook erg fijn. ik zal eens gaan kijken