Zwanger na 2 miskramen.

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Sammiejj91, 5 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammiejj91

22 jan 2013
    37
    0
    0
    Ook ik mag hier een berichtje plaatsen.
    Na 2 miskramen in februari en maart had ik gister geheel onverwachts ineens een positieve zwangerschapstest.
    Na de miskramen 2x overtijd maar niet zwanger, mijn cyclus was helemaal van slag.
    Gister weer overtijd dus maar weer voor de zekerheid een testje gedaan en ineens 2 roze streepjes. Duidelijke strepen.
    Helemaal niet zien aankomen.

Aan de ene kant ben ik super blij.
    Aan de andere kant kan en durf ik het niet te geloven.
    Het zou nu pas 4 weken zijn en er kan nog veel mis gaan.
    Af en toe denk ik ook het klopt vast niet. Er zal wel iets mis zijn met die zwangerschapstest. Stom he??

Xx S.

2. TanteTietelie

18 okt 2013
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ten eerste van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Ten 2de het is helemaal niet stom dat je zo denkt. Ik heb 3 miskramen achter de rug en ben nu 19.5 weekjes zwanger en kan het zelf soms niet eens geloven dat het zo is.
    In het begin had ik het nog erger heb wel 10 keer getest haha wat bij mij echt de doorslag gaf was dat de dame van moeders voor moeders een test ging doen om te kijken of ik het hcg hormoon wel had. Toen die mij een positieve test liet zien en ik mijn urine mocht gaan inleveren werd het bij mij echt.
    Heel veel succes met je zwangerschap 😘

3. suethatsme

suethatsme Actief lid

25 aug 2014
    414
    339
    63
    Vrouw
    het is natuurlijk ook wel erg pril... maar elke zwangerschap is uniek dus het kan zomaar helemaal goed komen deze keer! Dus alvast voorzichtig: gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina