ik ben nu 14 weken en 3 dagen in verwachting en als ik kijk in de 9 maanden agenda van kinderen is dit het begin van de 4e maand maar ik telde altijd gewoon 4 weken en dan zou ik 3,5 maand zijn hoe rekenen jullie alvast bedankt xxx
je zit in de vierDE maand maar je bent 3.5 maand zwanger oftewel 14 weken , lastige telling he. Ik zeg altijd maar hoeveel weken ik ben ik weet nog niet hoeveel maanden ik ben haha (volgens mij 7maanden en zit in de 8ste maand)
een maand is niet precies 4 weken, dan zou elke maand maar tot de 28e gaan, maar zodra je 3 volledige maanden gehad hebt zit je in de 4e maand.
In totaal ben je ook niet 9 mnd maar 9 mnd en 2 wk zwanger (als ik het goed heb). Ik kijk altijd naar mijn uitgerekende datum: 16 augustus. Het is nu 15 april dus dan ben ik 5 maanden (en die 2 weken extra) zwanger.
jaa hahahaa soms begrijp ik het ook niet meer hoor..tsjonge jonge ik zeg nu ook maar hoeveel weken ik zwanger ben. ik zit in de 28ste week..hoeveel maanden ben ik dan eingelijk? 6-7?
Hoi, Ik zit nu ook in de 28ste week. En volgens de calculator zit ik in de zevende maand en ben ik 6,3 maanden zwanger. ZIe hieronder, zo geven zij het weer. Data en nummers: Er zijn nog 89 dagen tot je bevaldatum op 12 juli, 2009.. Je bent 191 dagen zwanger. Je bent 6.3 maanden zwanger. Je bent in je zevende zwangerschapsmaand. Je 1e trimester: 05 oktober, 2008 t/m 03 januari, 2009. (0 - 12 weken) Je 2e trimester: 04 januari, 2009 t/m 18 april, 2009. (13 - 27 weken) Je 3e trimester: 19 april, 2009 t/m 12 juli, 2009. (28 - 40 weken) Je kunt het hier gewoon laten uitrekenen met je uitgetelde datum, of de datum van je laatste menstruatie. Groetjes en geniet nog even. Krissa
Ja dat klopt wel. Volgens dat ding ben ik 5,2 maanden zwanger, terwijl ik nog precies 4 maanden moet tot de uitgerekende datum.
ooww wat goed dank je wle ben er best blij mee.. alles is nu een stuk duidelijker voor mij. super~! dank je wel liefs, nanc
Dit vind ik soms ook ingewikkeld. oja onthou domme vragen bestaan nie. Stel gewoon een vraag als je twijfelt. Daar is een forum toch voor?