Hoi dames, even een vraagje. ik wil graag mijn melk bewaren in de vriezer. Ik voed op dit moment live en kolf soms een beetje na als Logan niet een volledige borst heeft gedronken. hoe doen jullie dat? ik zat al te kijken naar de zakjes voor ijsblokjes maar dan moet je in 1 keer 300 cc hebben. een gewone ijsblokjes bak kan ik geen datum op zetten. dus dan weet ik niet meer wanneer het is in gevroren. iemand tips? alvast bedankt gyino
ik doe het zo. ik kolf en doe het in een ijsblokjes vorm dit laat in bevriezen en de volgende dag schrijf ik de hoeveelheid en de datum op een dievries zakje dan klop ik de blokjes er weer uit en doe za in de zak.
Ik vries het in in die bakjes van Avent. Daar kan max. 180 cc in, maatstreepjes staan erop en je kan erop noteren. Je kunt ze ook meerdere keren gebruiken, heel erg handig!
bedankt voor de tips. denk inderdaad dat ik het met de ijsblokjes zo ga doen. want ik kolf af en toe na een voeding en heb dus geen 180 cc in 1 keer. fijne dag gyino
ik heb ook geen 180cc in een keer maar ik kolf 's morgens en 's avonds en doe dat bij elkaar. Ik dacht dat het mocht als het binnen 24 uur was geloof ik.....
Wij hebben het toen we het invroren in van die kleine goedkope eigen merk flesjes gedaan. Meestal in hoeveelheden varierend van 70cc tot 100cc. Nooit grotere gedaan omdat je met kleinere hoeveelheden gemakkelijker kan kijken wat je nodig denkt te hebben. Zou natuurlijk zonde zijn dat jij 180cc opwarmt en de kleine maar 90cc drinkt ! Ijsklontzakjes zou ik zelf niet doen, ik zou veel te bang zijn dat er stukjes plastic in mijn melk komen. Zou dan liever kiezen voor borstvoedingszakjes, die er speciaal voor zijn. Mag idd, maar wel die van savonds eerst af laten koelen naar dezelfde temp als die van smorgens voor je het bij elkaar doet.