Whaha jij had me dus betrapt op de foto als melkzwakjes te hebben opgeslagen?? Haha ik was te lui om de titel aan te gaan passen
Nou ik heb dus vandaag even geprobeerd om de bevroren melk uit de Avent bekers te wippen en in zakjes te doen, maar van de 8 bevroren bekers kreeg ik er maar van 1 de deksel er vanaf! Ik test altijd even of ze niet lekken voordat ze de vriezer ingaan en dan komt er melk tussen de deksel en het bekertje en ja, dan gaat het deksel er in bevroren toestand niet af! Grrr. Ik zocht net even op de site van Kruidvat naar de Vaculess zakjes en kwam toen op de site van Vaculess terecht www.vaculess-webwinkel.com. Je kunt daar ook de zakjes bestellen en daar hebben ze ook bijbehorende afsluitclips! Wel duurder als bij AH, 10 voor 3,99. @ Migga: Bv kun je 3 tot 6 maanden bewaren in de diepvries. Denk dat je het wel gauw op moet gaan maken dan! Zonde om weg te moeten gooien...
Hier de flesjes van medela. Ook meegenomen uit het ziekenhuis Die afsluitclips heb je ook bij de ikea. Hele zak voor weinig!
wilde het net zeggen, bij ikea heb je ook van die afsluitclips! 30 voor 1,99. Maar er zitten ook kleine clips bij dus weet niet of die handig zijn.
Een paar kleine sluit clips komen ook wel van pas. Als ik slechts een kleine hoeveelheid wil invriezen zoals bijv. 50 cc ofzo dan gebruik ik wel es een kleinere clip (door de bovenkant bijelkaar te frommelen).
Ik heb slechts een stuk of 10 flesjes. Vond ze te duur om daar grof van in te slaan Voordeel van zakjes boven flesjes is trouwens niet alleen dat zakjes minder ruimte in nemen, maar ook dat ze sneller ontdooien
Ik ben n.a.v. dit topic trouwens overgestapt van de Medela flesjes naar ijsblokbakjes, bevalt me prima! Die flesjes nemen niet aleen veel ruimte in, maar het is te moeilijk inschatten welke hoeveelheden nodig zijn. Toen ik full time kolfde voor mijn dochter was dat prima, maar nu met af en toe een flesje voor mijn zoon moet ik best veel weggooien steeds. Ijsblijsjes zijn makkelijker te doseren. Dus dank voor de tips!
Ik ben er eens ingedoken, het is natuurlijk niet wetenschappenlijk onderbouwd maar ik kom tot de volgende conclusie Vlgs de site van ago
Zijn ze ook. Da's het voordeel van een dochter lekker lang op de NICU . En klopt, in zakjes ontdooit het heeel snel! Suus
hahaha "lekker lang" op de NICU. Hier nog een, na 5 weken had ik heel veel flesjes Alles wat ik inleverde kreeg ik ook weer terug namelijk en elke dag een schoon kolfsetje met 2 flesjes levert genoeg op!
Het idiote vond ik, dat ze ze weggooiden na gebruik. Echt hele mooie flesjes. Dat was in het emma kinderziekenhuis. Nou ja, zal wel een reden voor zijn. Daarom heb ik ze maar meegenomen.
Hier altijd in ijsblokzakjes gedaan maar vond het met ontdooien niet helemaal ideaal. Haalde de bevroren blokjes er dan uit en deed ze in een VIA beker. Straks ga ik denk ik voor de Vaculess zakjes.
Even bij de Kruidvat geweest vandaag maar ze hadden de Vaculess zakjes helaas niet... Achja, lang leve het internet! Ff bestelle...