Hoera geen seks meer !???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door moontje2008, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Na een zeer actief seksleven tot week 32, maar twee mislukte pogingen heb ik verleden week aan mijn vriend gevraagd of hij het erg vond om gewoon te stoppen met seks tot na de bevalling..
    Mijn lieverd reageerde zo lief, hij snapte het helemaal..

De laatste twee keer werd ik continu afgeleid door het bewegen in mijn buik en het klaarkomen voelde niet echt prettig.. was ook erg emotioneel daarna.. Ik bedoel, heb zelf ook behoeftes en dan lukt het niet..

Mooi opgelost zou je denken, nou.. ik merk dat ik zelf moeite krijg met mijn afspraak... ik heb moeite om van hem af te blijven en hij vroeg me gisteren ook waarom ik continu zo naar hem keek.. nou uhm.. vreet hem half op met mijn ogen..

ik heb zo'n zin, maar aan de andere kant ben ik weer bang dat het een domper wordt en het wordt zo verwarrend zo.. ik ga het onderwerp vandaag nog wel even aansnijden, onze relatie is super..

maar ja.. wel of niet blijven proberen?

x

2. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Meid, misschien voorzichtig proberen en als blijkt dat t niet gaat heeel eerlijk zijn tegen je mannetje en stoppen?
    Zou ik doen in elk geval. Dat is hier de (onuitgesproken) afspraak. Wil het en is het fijn, geweldig. Wil het niet (lichamelijk of emotioneel!!!!) dan stoppen we er mee. Werkt hier goed! Hier is het in elk geval nooit een domper geworden als het niet ging.

3. sanneke1982

sanneke1982 Actief lid

6 nov 2008
    217
    0
    16
    Ik zou zeggen: als je zin hebt, gewoon doen :)

Bij mij is het ook zo de ene moment keiveel zin andere moment lig ik te slapen voor hij nog in bed duikt.. Mijn vriendje heeft er alle begrip voor!

Ni aantrekken als je bezig bent en dan toch niet kan of achteraf toch teleurgesteld bent.. gewoon proberen te genieten en stoppen als het ni lukt! Er zijn genoeg manieren om mekaar te bekoren hé :):)

4. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ik kan echt uit je verhaaltje lezen dat jullie het fijn hebben samen dus waarom zouden jullie er helemaal mee stoppen? Net zoals de andere zeggen, gewoon doen en als het niet gaat dan stoppen. En inderdaad, er zijn meerdere manieren om van elkaar te genieten en elkaar te verwennen.
    Om het even heel persoonlijk te zeggen 'verwen' ik alleen mijn hub op het moment omdat ik na het klaar komen een heel vervelend gevoel overhoud, lichamelijk dan. Blijven praten met elkaar vind ik heel belangrijk en dan komt het wel goed.

Deel Deze Pagina