5 min misselijk

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Duvellie, 12 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duvellie

Duvellie Niet meer actief

Hallo,

Wij zijn sinds november bezig om een kindje te krijgen, hebben in december een vroege miskraam gehad. Maand erna was mijn cyclus een beetje in de war maar heb wel misselijkheid gehad rond mijn eisprong.

Nu had ik deze week veel symptomen op en rond de dag die ik berekend had voor zover dat kon met zo weinig normale cyclus ervaringen.

Afgelopen zondag zou mijn eisprong geweest moeten zijn ongeveer. Ik zat zondag op de bank en werd INEENS kotsmisselijk.. Ook echt het gevoel dat ik moest overgeven. Ben direct naar de wc gerend. Paar minuten later was het weer voorbij. Herkend iemand sit rond de eisprong?
    Ben normaal rond mijn eisprong ook wel misselijk maar dat is niet zo erg en meer op de achtergrond aanwezig.

Thanx!

2. Nurse89

Nurse89 Niet meer actief

Vervelend meid... Ik ben ook sinds november gestopt met de pil, ook regelmatig misselijk maar dit komt waarschijnlijk door het ontpillen. Ik heb geen idee of dit bij een eisprong is...

3. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ik ook afgelopen ronde, vanaf m'n ei t/m m'n nod...helaas gewoon ongesteld ...dus zal wel nog met ontpillen te maken hebben

Deel Deze Pagina