1e zwangerschap: 2 dagen voor NOD negatief. Op NOD licht positief. Werd een vmk. 2e zwangerschap: 2 dagen voor nod licht positief. Op NOD heel positief Nu: 4 dagen voor NOD negatief, 3 dagen voor NOD negatief, 2 dagen voor NOD negatief en nu op NOD durf ik niet meer en nog geen bloed te bespeuren ben een beetje ontmoedigd door die omo witte testen, denk ik
Ik kan echt niet meer wachten.. Heb eigenlijk helemaal geen klachten en heb het gevoel dat ik gewoon ongi word. Ik heb alleen wat steekjes in mijn lies en gisterenavond was ik echt misselijk! Beetje moe maar dat ben ik van nature al dus of dat een teken van zwangerschap is dat weet ik niet hahah
Ik heb getest en het volgens de test positief, maar durf niet blij te zijn. Test 4 dagen voor NOD Dit was het resultaat binnen 2 min: Deze test is van 5 min daarna:
Ik had mijn innesteling heel duidelijk gevoeld, net als bij Mira trouwens.. Ik wist beide keren al dat ik zwanger was voor ik teste.
Hmm ja ik,heb wel een week krampen gehad...die weer stopte....en nu een week niks...gister weer wat zeureerig gevoel....hoop maar dat er zich iets aan het innestelen is!