Hoe betrouwbaar is de vroege test ?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Mirandje81, 12 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirandje81

Mirandje81 Actief lid

1 jul 2011
    282
    1
    18
    Nou de vraag zegt t al maar hoe betrouwbaar is een vroege test als hij nou bijvoorbeeld zegt dat je zwanger bent ken het dan dat je eitje nog kan afbreken en alsnog ongi word ? Dus een soort vals positief zeg maar ? Ben een leek wat dat betreft. Xx mirandje81

2. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Je kunt soms tot 5 dagen voor de NOD al positief testen, deze testen zijn zeker wel betrouwbaar, maar de kans op een vervroegde miskraam, dus nog voor je NOD, is wel (sterk) aanwezig. Daarom wordt er vaak geadviseerd niet voor je NOD te testen. Maar ik moet zeggen dat ik zelf ook altijd 5 dagen voor de NOD begin met testen. Bij mijn zwangerschap was deze toen ook positief, maar daarna wat bloedverlies, dus heb nog nooit zo'n spanning gevoeld. Eerst wordt je blij gemaakt met een posi test en vervolgens heb je bloedverlies....uiteindelijk was het innesteling, dus toch goed gekomen, maar toch. Het was wel spannend.

3. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Tja... De kans dat het misloopt bestaat altijd..
    Als je niet voor nod test en je wordt gewoon ongesteld...kan het best zijn dat er een bevruchting is geweest maar dat dat niet goed ging..Alleen weet je dat niet omdat je niet vroeg getest hebt.

Nuchter bekeken zou ik nooit eerder dan nod testen...MAARRRRRR ik heb zelf vandaag ook getest..hahahaha stom he!! (negatief)

4. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Vroege testen zijn in die mate betrouwbaar, dat als je ongi wordt, er in ieder geval wel sprake is geweest van een zwangerschap.. dat mag je vaststellen.. pas na nod wordt het ietsjes betrouwbaarder.. :)

5. Mirandje81

Mirandje81 Actief lid

1 jul 2011
    282
    1
    18
    Nou ik denk dat ik dan toch liever wacht tot na nod dan. Jammer. Dank jullie wel xx mirandj e81

6. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Jij ook je nod dit weeekend he? Succes meid!

7. Mirandje81

Mirandje81 Actief lid

1 jul 2011
    282
    1
    18
    Ja dit weekend spannend maar toch bang voor weer een teleurstelling maar 2 dagen later pik t gewoon weer op en gaan we er weer voor. Dank je wel xx jij ook succes !!! Hopelijk hebben we beide positief nieuws na t weekend.

8. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Verplaatst naar ovulatie en zwangerschapstesten.

Deel Deze Pagina