buik

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Yolandake, 13 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yolandake

    Yolandake Actief lid

    29 okt 2006
    362
    0
    0
    antwerpen
    hoi hier ben ik weer met een vraagje. ik heb op 2 juli mijn :evil: :evil: gekregen 2dagen te laat. ik heb die 3dagen gehad . ik heb meestal rond mijn nod een opgezette buik maar als mijn :evil: :evil: gedaan zijn is normaal de buik ook weg maar nu dus niet . ik heb normaal een platte buik en nu is die echt dik en een beetje hard. weet iemand wat dit zou kunnen zijn? ik dacht vorige maand echt dat ik zwanger was maar toen de :evil: :evil: er waren wist ik dus van niet. ik heb wel niet getest.
     
  2. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Ik zou er voor de zekerheid een test tegenaan gooien, je weet maar nooit.
     
  3. Emma29

    Emma29 VIP lid

    30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    misschien last van je darmen
    ik zou zeggen test en je weet het
    succes
     
  4. Vlinderkind

    Vlinderkind Niet meer actief

    Gewoon testen meid, dan weet je het zeker.
     
  5. wendyp

    wendyp Niet meer actief

    @yolandabenny... Dit is natuurlijk de eerste ronde clomid voor jou en dan kan het zijn dat je menstr. anders is dan normaal....
     
  6. Yolandake

    Yolandake Actief lid

    29 okt 2006
    362
    0
    0
    antwerpen
    @wendyp ik moest normaal 30 juni ongesteld worden maar werd het pas op 2 juli. in juni heb ik geen clomid genomen dus daar kan het niet van zijn he. ik heb juist deze maand op de 3de dag begonnen met clomid. ik heb een normale eisprong maar moet clomid nemen om mijn lichaam iets meer kans te geven om zwanger te worden. ik heb echt een harde buik en steken in mijn zij . normaal heb ik deze dagen mijn ei maar het rare is dat ik deze maand geen vruchtbaar slijm heb gezien.
     

Deel Deze Pagina