Hoi dames, Mag ik jullie advies vragen? Ik heb vandaag een positieve eisprongtest. Ben je dan vandaag het vruchtbaarst of morgen? Bij een positieve test komt je ei toch na 24 uur pas? Ik kan natuurlijk beide dagen klussen, maar hoorde dat het beter was om dat om de dag te doen ivm opnieuw aanmaken van zaadcellen ( klinkt ook lekker medisch..) Bedankt alvast!!! Lfs Pien
Goede morgen, Volgens je banner is vandaag je meest vruchtbare dag en als je ovulatietest donker uitslaat zou ik vandaag lekker aan de klus gaan en morgen ook voor de zekerheid. ik heb dat ook bij mijn vorige zwangerschap gedaan en toen was ik zwanger . En volgens mij zal er heus wel een paar goede zaadcellen tussen zitten hoor de tweede dag Meid doe je best en we zullen het horen over een week of 2 x
Thanks ladies...dan zal ik m maar eens gaan verleiden @joyce: vandaag ook jouw vruchtbaarste dag zie ik?? Hopen dat we aan het eind van de maand allebei zwanger zijn!! Duim voor je!! @lovelyme: geweldig hè om die kleine te mogen bewonderen?! Geniet van je zwangerschap!
Ik heb gisteren en vandaag nog steeds een positieve ovulatie test, ik zou gewoon gaan klussen als ik jou was, beter te veel dan te weinig, want als hij eenmaal gesprongen, heeft het geen zin meer
Zou vandaag en morgen doen! Sperma is dan morgen wel van mindere kwaliteit maar je hebt maar 1 zaadje nodig. Succes
@ sammie: spannend allemaal hè?! Hopelijk is het raak deze maand meid!! Wij gaan er vandaag en morgen voor..!! En dan weer twee weken wachten...pff die duren zo lang!!
Ow ik kan nu al nu al niet meer wachten, ben bang dat ik te veel hoop dat het raak zal zijn. 11rondes zijn ook wel lang vind, sommige onder ons doen er nog langer over, vind het knap dat die dat kunnen. wanneer moet ik er 14 dagen bij optellen van de 1ste positieve test of wanneer hij weer negistief is?
Ik word altijd precies 14 dagen na de eerste positieve test ongi, maar is denk ik bij iedereen anders. Hoop voor je dat het raak is. Voor 11 rondes moet je een hoop geduld hebben gehad hoor!!
nou we deden eerst we zien wel wanneer het lukt, maar nu bijna een jaar verder geld dat niet meer voor mij hoor ik weet nu ook dat ik het steeds verkeerd deed, als ik buikpijn had deden we niks, terwijl ik nu weet dat een teken is voor mij ei.
Hi Hi Pientje we lopen inderdaad gelijk op, dus dat word een hoop geklus voor ons.... Moeten we al die sexy lingery weer uit de kast trekken, scheerapparaten tevoorschijn toveren en verleiderlijkste blik opzetten Maaaaaaarrrrrr bovenal laten we hopen dat we er einde van maand voor beloond worden Sammie wat een geduld heb je zeg, 11 rondes al........ respect meid. ik hoop dat het voor jou ook snel raak is want wij vinden 2 weken al lang wachten toch pientje tot onze NOD?? dus laat staan hoe lang jij al aan het wachten ben Ik heb trouwens wel gelezen dat samen (tegelijk) klaar komen bevordelijk is voor de bevruchting 8) Yahooooooo we weten dus wat ons te doen staat meiden x joyce
Ook hier een positieve ovulatietest. Omdat dit de eerste ronde is dat ik ovulatietesten gebruik en dus niet wist of ik de goedkope test van Zwanger & Kids kon vertrouwen, heb ik ook nog een clearblue erachteraan gedaan. Nou duidelijk toch Wij gaan ook vandaag en morgen aan de slag
@ Emmie: Dat is wel handig, zo'n dubbele controle!!! Hier ook een vrij donkere ovutest, maar nog net niet zo donker als de controlestreep. Maar het zit er wel dicht tegenaan. Gisteren geklust... vandaag nog maar eens en misschien morgen nog een keer? Zou hij nog donkerder worden morgen?
Joyce012 ja we wilden graag zelf verrast worden maar dat lukt niet zo, dus nu wilde ik toch wel eens weten hoe het zat met de eisprong enzo, helemaal door die onregelmatige cyclus. Ik ga het maar een beetje loslaten anders wordt de tereurstelling zo groot als het weer niet is gelukt, maar blijf wel hopen @Emmie83, Klussen meer kun je niet doen!!
@ Juffertje: Ja, een aantal dames op dit forum kwamen met de tip. Omdat ik een onregelmatige cyclus heb en dus 16 dagen heb moeten testen vind ik de clearblue te duur. Maar zo werkt het prima Ik hoop het voor je dat hij morgen nog donker(der) is. Des te meer kans heb je
http://www.zwangerschapspagina.nl/members/37871-albums4942-picture24520.jpg Hier zie je een fotootje... hmm zo lijkt hij toch nog niet donker genoeg... maar ben bang als we niet klussen dat ik m'n ei dan mis...
Nou, volgens mij is dat wel positief. Ik twijfelde ook omdat de twee lijntjes volgens de gebruiksaanwijzing even fel moeten zijn. Maar kijk maar naar die van mij. De test streep is ook iets minder fel. Morgen gewoon weer testen. Als hij dan veel lichter is, dan weet je dat je je ei hebt gehad. Als ik jou was zou ik lekker gaan klussen
Hey meiden, ik heb dus ook een ovutest gedaan omdat ik volgens mijn banner dus vruchtbaar zou moeten zijn maar het teststreepje was nog niet zo donker als het C-streepje! maar wel een licht streepje....zou dit betekenen dat het er aan komt Het is de eerste keer dat ik zo'n ovutest gebruik, of mijn cyclus verander of mijn test klop niet x
@sammie: hoop zo voor je dat het raak is deze keer! Ik vind wachten tot NOD idd al lang. Wel fijn dat je nu weet hoe je cyclus in elkaar zit. Lijkt mij een stuk grotere kans nu. Ik voel trouwens nooit iets van mijn ei. Moet dus echt afgaan op de testen!! @joyce: ik had ook wat jij beschrijft en testte ongeveer 8 uur later vet positief! Lijkt er dus op dat ie eraan zit te komen!! Trek die lingerie maar uit de kast...haha!! @juffertje: bij mij wordt de test ook niet altijd knal positief. Ligt eraan of ik precies op t goede moment test. LH piek is volgens mij snel voorbij. Dan heb je natuurlijk nog genoeg tijd om je vent het bed in te slepen, maar nog n dag wachten op een knaltest zou ik niet doen!! Hopelijk zijn we allemaal zwanger aan het eind van de maand!! Ik duim voor ons...!!