Hoe vroeg naar het strand?

Discussie in 'De lounge' gestart door Shaddixxx, 1 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wij willen morgen een dagje naar het strand, maar het zal wel vreeeeselijk druk worden natuurlijk. Wij willen hier om 6 uur weg, dan zijn we er rond half 8..

Te vroeg, te laat, precies goed? Wat vinden jullie?

2. zustertje

zustertje Niet meer actief

Ik vind het heel erg vroeg zeer waarschijnlijk is het dan ook nog erg fris koelt snel af (wij komen net terug uit Vlissingen) en je merkt dat het geen ''zomer'' meer is.
    Maar als je van rust houd en een leeg strand gewoon lekker doen!

3. koala28

koala28 Niet meer actief

Half 8 vind ik zelf wel erg vroeg. Ik ben er altijd ongeveer om 9:00 a 9:30 uur. Zeker als het zo'n drukke dag als morgen wordt.

4. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    half 8 bij het strand?????
    Dan mag je je winterjas wel meenemen! hahahaha

Nee ff serieus, het is oktober! Morgen wordt het wel mooi weer, en warm, maar dat zijn alleen de uurtjes dat de zon goed hoog staat. Vanaf een uurtje of 10(en dat is nog fris hoor!) tot een uurtje of 16 is het echt lekker.

Ik denk ook niet dat je bang hoeft te zijn dat het heel erg druk is!

Ik woon bij het stramnd en ben deze week een aantal keer geweest, het was heerlijk! Maar om half 10 sochtends was het zand zelfs nog nat van het dauw!

Dus doe maar rustig aan morgen vroeg.
    veel plezier en genietse!

5. Nou dat is duidelijk :p Maar goed dat ik het hier even vraag, anders zaten we daar echt om half 8 :p Ik ben helemáál geen type voor het strand maar de keren dát ik er geweest ben was het vreselijk druk, was er om half 10 nergens meer parkeerplek e.d.. Maar daar hoef ik me nu dus blijkbaar geen zorgen om te maken :p

6. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    6 uur weg????????? Sorry hier moet ik wel even om lachen hoor. Half 8 op het strand liggen is wel heel vroeg, vanmorgen om 10 uur ging ik naar buiten en vond het best nog wel fris.

7. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Midden in de zomer is het geen overbodige luxe om voor 10.00 uur op het strand te zijn, maar in deze tijd van het jaar hoeft het echt niet. Ik woon in een kustplaats, dus ik weet waar ik over praat.
    Veel plezier morgen!

8. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Moet eerlijk gezegt een beetje lachen. Rond half 8 is het haast nog donker ook haha.

Vanmorgen was ik wakker om 7 uur toen vlogen net de vogels weg. Omdat het begon te schemeren.

9. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Het enige waar je serieus rekening mee moet houden als je naar t strand in zeeland wil, de vlaketunnel is afgesloten... Eind van de ochtend 2 uur vertraging... En Da's lang stil staan! Mocht je dat gaan doen, kom wel wat eerder en ga bv lekker ergens wat eten ofzo!!!

10. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Ik moest ook een beetje lachen :) Half acht op het strand is echt veel te vroeg. Ik woon er vlakbij en vanmorgen was het om 10 uur pas 16 graden... Ik zou ervoor zorgen dat ik rond tienen op het strand ben, prima tijd. Denk dat je je om extreme drukte geen zorgen hoeft te maken. Veel plezier!

11. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    @Linnepinneke het was niet alleen vanmorgen 2uur file hoor aan de vlaketunnel....was gewoon heel de dag! Ik woon zelf recht aan de vlake tunnel zit 1weg tussen ;) Maar inderdaad @Shaddixxx mocht je hier in Zeeland willen gaan, houd rekening met de file! zowel op de heen als terug weg!
    En natuurlijk veel plezier.

12. Ja dat gaan we nu ook doen! We gaan overigens níét naar Zeeland, heb ik echt helemaal niets mee! Ik zit nog te twijfelen tussen Kijkduin en Wassenaar!

13. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    als ik om 6 uur naar het strand zou gaan zou pas vroeg zijn......

3 minuutjes van mijn huis af!!

hahahahhaa
    nee joh uurtje of 10

14. Ik voelde me een beetje lullig gister, toen iedereen me hier zo 'hilarisch' vond ;), maar ik had er inderdaad niet aan moeten denken om er nu al te zitten :):D

15. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Haha, nou ja, hier is het forum toch ook voor!

Hoelaat gaan jullie vertrekken?

16. Kyra73

Kyra73 Niet meer actief

Veel plezier op het strand vandaag. Het beloofd weer een hele mooie dag te worden, maar het was gisteren rond 10.30 uur pas lekker genoeg om buiten te zitten. (Ik woon vlak bij het strand).

17. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    :D

Veel plezier vandaag! Kijkduin is leuk!!!!

18. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Veel plezier op het strand!

Btw, ik weet niet hoe het weer bij jullie is, maar hier is het hartstikke mistig!!!!:$ :(

19. tulip

tulip Niet meer actief

wij gaan ook altijd rond een uur of tien en wel in zeeland, want dat is hier dichtbij. Wel hebben wij een superstrandje wat nooit echt druk is. Er komen alleen mensen die er wonen.

20. zustertje

zustertje Niet meer actief

Gisteren middag hebben ze de vlaketunnel 1 of 2 uurtjes opengezet omdat er zoveel file stond (en mensen gaan zonder eten en drinken weg ook erg handig) zodat de brandweer water uit aan het delen was.
    Vanmorgen rond 11.00 stond er al weer 10 km file bij ons op de snelweg gelukkig weet ik zelf de binnendoor wegen scheelt weer veel.

Geniet lekker op het strand!

Deel Deze Pagina