Hoe vroeg naar het strand?

Discussie in 'De lounge' gestart door Shaddixxx, 1 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    Was inderdaad flinke file hier gisteren @Zustertje, van de week zijn we ook al over yerseke gereden om in Goes te komen...is momenteel nog de beste optie! Want ook over de vlake brug staat het continue vast.

@Shaddixxx veel plezier vandaag, het is er mooi weer voor :D

2. linde90

linde90 Niet meer actief

Wij zouden vandaag ook naar Zeeland gaan naar mijn ouders, maar die belde op dat zij wel deze kant op kwamen ivm met de drukte.
    Zij rijden dan over de eilanden richting Rotterdam dus de goede kant op.

Maar je moet er toch niet aan denken om met je kids in een bloedhete auto stil te staan op de snelweg voor die paar uurtjes strand. Gewoon lekker een badje opzetten in de achtertuin en ze vermaken zich wel......

3. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Maar goed dat je het hier gevraagd had dan, anders had je je vanochtend waarschijnlijk heel lullig gevoeld, zo alleen op het strand. :D

4. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Hihi, om half 8 op het strand in oktober! Dan is het net licht... Maar ik was er ook aardig vroeg voor een oktoberse zomerdag. 10 uur, maar toen was het wel lekker, daarvoor op de fiets! (ging kwart over 9 de deur uit) moest ik wel echt met een vestje aan fietsen!

Heb je het wel leuk gehad? Het was hier overigens best druk op het strand!

5. Nou, op jullie advies zijn we dus veel later gegaan, we waren er nu om 10 voor 10, maar er waren nog maar 3 beschikbare plekken op de parkeerplaats! We hadden echt geen 5 minuten later moeten komen! Ik had het jullie heeeeeeel erg kwalijk genomen als we wel veel verder weg hadden moeten parkeren! :p

Het was wel echt heerlijk! Lekker gezwommen, in het zonnetje gezeten, topdag :D

6. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Nou... zo gek vond ik je gedachte ook niet hoor. Wij wonen een heel eind van het strand vandaan en komen er dus ook eigenlijk nooit, maar we zeiden al tegen elkaar: als je wat wilt dan mag je er volgens mij wel om 8 uur al zitten. Het is even de tanden op elkaar, maar later zul je er blij om zijn.
    Gelukkig had je nog een plek!

Deel Deze Pagina