Dagje Engeland met baby

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door briley, 26 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. briley

briley Niet meer actief

Ik zou graag van het najaar (november) nog een dagje naar Canterbury, Engeland, willen en onze kleine dan meenemen.
    De kleine zou dan +/- 10wkn oud zijn.

Graag ontvang ik tips hoe jullie met een kleintje een dagje weg zijn gegaan.
    Ik wil BV gaan geven.

2. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Ik zou zowiezo nog niet boeken je weet niet hoe je kindje is.
    En dagje uit? Dan zou ik voor een goede draagdoek gaan en de wandelwagen mee, maar tis denk ik wel erg pittig hoor.

3. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Uh, eerlijk? ik zou het niet doen, je doet kindje er geen plezier mee, maar jezelf mogelijk ook niet. Kijk tegen die tijd eerst maar eens hoe je je voelt, en of je kindje er tegen kan uit het ritme gehaald te worden.

4. briley

briley Niet meer actief

Ik wil de boot idd sowiso pas boeken een paar dagen of max 2 weken van te voren, om teleurstelling te voorkomen :)

5. Billy60

Billy60 Niet meer actief

Gewoon dan bekijken joh. Is denk ik heel verschillend. Mijn dochter sliep nergens anders dan op mij of in de draagdoek, die nam ik na een tijdje gewoon overal mee naartoe, ging prima. Dus gewoon ff aankijken, lijkt me.

6. Fridadepida

Fridadepida Actief lid

3 jan 2016
    387
    90
    28
    Op die leeftijd kan het alle kanten op. Mijn kinderen sliepen altijd goed in de kinderwagen en kregen bv, op die leeftijd gingen we regelmatig een dag of weekend weg omdat het prima ging en we ze dan liever bij ons hielden dan naar oppas brengen! Ze kunnen in de kinderwagen slapen, voeden kan overal, lekker door een stad slenteren met z'n drieën, uit eten gaat ook nog prima (wij gingen wel vaak vroeg of lunchte uitgebreid ivm onrustige uurtjes begin Vd avond)

7. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Ze is al geen lid meer

8. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ze kreeg in een ander topic wat tegenwind, dus heeft ze wrs besloten dat dit forum niets voor haar is na een enkel berichtje. Dat mag :)

Deel Deze Pagina