Meiden, Op welke dag (na punctie) hebben jullie positief getest ? Hoe vroeg was dat? En dan moet de test natuurlijk wel echt positief zijn geweest en dus niet vals-positief nog van de pregnyl voor de punctie . En wat voor een "kwaaltjes" hadden jullie ?
He boefje, ga je stiekem te vroeg testen?? Je zou het kunnen gaan uitrekenen: pregnyl halveert elke 23 uur, dus je moet de datum van de pregnylspuit opschrijven, plus het tijdstip en dan steeds er 23 uur bij op tellen en dan halveren. Heb je ook voor de innesteling gespoten, dan moet je er dus ook steeds dan weer 5000 bij op tellen... Succes meid!!
Hahaha, ik ga idd wat vroeger testen! Maar het hcg van de pregnyl is zo goed als uit mijn lichaam, want de test van gisterenochtend was nog superlicht en die van gisterenavond bijna helemaal wit (kruidvat 2 voor 5 euro, dus ook nog eens heel gevoelig) Ik wil zondag gaan proberen Dat is 11 dagen na punctie en zo lang is mijn LF ook in mijn normale cyclus
Had 10.000 EH pregnyl gespoten en mocht op een donderdag testen van het ZH. Echter, had zware last gehad van overstimulatie gehad, en deze klachten namen weer toe naarmate de donderdag dichterbij kwam. Op advies van het ZH dus 3 dagen eerder (was een maandag) getest.........en ja hoor; hartstikke positief! Op die maandag was ik dus 3 weken en 4 dagen zwanger. Succes! Nog zo'n 8 daagjes wachten......toch?
Hoi Astrid, Ik lees net je ondersschrift? Punctie op 25-11/tp op 28-11 en 10-12 testen!? Ik ook op 10-12 testen maar mijn tp was op 26-11. Ik heb sinds de tp al vanalles gevoeld, de hele dag door. De dagn van mijn verwachte innesteling, wel paar keer steken gevoeld, geen bloed verloren, ben ook best snel moe en eet me een ongeluk als ik mezelf toelaat. Heb dan honger en ben misselijk tegelijkertijd (kan ook van de honger zijn) hihihi Ik word echt gek, zou het liefst in mijn bm willen kijken wat er gebeurt!
Sterker nog...je hebt al getest. De laatste keer heb ik zondag getest terwijl ik woensdags mocht testen (omdat ik een ontzettende overstimulatie had, was hij positief dan wilde ik het zh bellen omdat het dan w.s. nog wel erger zou worden). De test was positief! De overstimulatie werd inderdaad behoorlijk erger...dus aan kwaaltjes kan ik je niet helpen. Ik was alleen maar doodziek van de overstimulatie. Maarre...topic nr. 3....we maken onszelf niet gek he Elmo
Dit topic staat al 2 dagen Gelukkig heb ik genoeg dingen te doen dit weekend, dus ik zal weinig de computer zien. Ws. pas op zondagavond laat of anders pas weer maandag op mijn werk
Ik mocht vorig jaar op 5 december testen Dat heb ik stiekem op 2 december al gedaan, dat was 15 dagen na de punctie. Hij was meteen positief. (oké... ze waren alle 4 meteen positief ) Veel succes deze week!!!
Ik wil jullie toch even snel laten weten dat na een negatieve kruidvat test eerder deze week, ik vanochtend een licht positieve kruidvat test in handen heb!!! Het gaat hier om de 2 voor 5 euro test. Nu weet ik dat het alsnog wel fout kan gaan volgens mij, dus ik hou nog even een slag om de arm tot donderdag, maar volgens mij ziet het er al goed uit toch
De topics lopen nu gelijk op, qua info...dus deze doe ik dicht (minste reacties). Kan je alles mooi overzichtelijk in 1 topic houden. Elmo