starten me medische molen

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ilayda, 4 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ilayda

ilayda Bekend lid

23 nov 2007
    759
    0
    16
    utrecht
    hoi meiden,

ff een vraagje, hoe hebben jullie het gedaan toen jullie de medische molen in gingen, met he vrij nemen.

vertelden jullie dat jullie ermee bezig waren.
    ík zit nu te denken, we krijgen onze 2e zaadonderzoek maandag dan gaan we met de huisarts bespreken over hoe en wat.

maar wat als we steeds naar de ziekenhuis moeten gaan, ik kan wel vrij nemen maar steeds??
    ze zullen wel vragen waarom.( werk ook op kantoor, lastig met de tijden ook )

2. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ik werkte toen in een klein bedrijfje. Ik heb toen eerlijk tegen mijn werkgever verteld dat ik bezig was met zwanger worden en dat het niet lukte. Dat ik vaak naar het zh toe moest. Gelukkig heb ik wel een beroep waar ik makkelijk mijn uren kan verzetten, maar hij moest het toch even weten.

3. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    ik heb er totaa geen ervaring mee maar kan je wel zeggen dat hier in het ziekenhuis de gyn tot 19:30 spreekuur had !
    En er zijn meer mensen als jullie die ook moeten werken dus denk dat er wel regelmatig buiten kantoor tijden om spreekuur word gehouden .

4. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    ik heb het ook op werk verteld aan leidinggevende
    wij krijgen gelukkig vrij voor doktersbezoek, valt onder 'ziek zijn/ ziekteverzuim'

eerste paar keer wel gewoon dagen geruild, maar toen het wat duidelijker was wat het probleem was, heb ik het verteld

5. anouk31

anouk31 Bekend lid

22 nov 2006
    590
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Zuid Limburg
    Ik werk in het onderwijs. En daar moet je natuurlijk opvang regelen voor je groep. Ik heb het managementteam op school verteld, zodat zij niet telkens voor verrassingen staan. Zo kunnen zij ook vervanging regelen in de groep.

6. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.814
    3.340
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Mijn collega had het ook aan de leidinggevende verteld. En een tijdje later aan de rest van de collega's. Het valt natuurlijk ook voor anderen wel op als je regelmatig weg bent, terwijl je er anders altijd bent.

7. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    hier de gyn ook twee avonden tot 20 uur

8. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Wat lastig. Misschien dat je je leidinggevende op de hoogte kan stellen. Voor directe collega's zou ik iets anders medisch verzinnen. Darmonderzoek ofzo, daar moet je ook vaak voor weg. En vaak te genant, dat collega's niet verder vragen. De andere keren zou ik wegmoffelen als tandartsbezoek.
    Later kan je het altijd nog vertellen.

Ik wil je iedergeval heel veel succes wensen!

9. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ik ben er ook altijd heel eerlijk in geweest op mijn werk en naaste collega's. Was ook geen probleem op mijn werk. Ik heb clomid geslikt en iedere morgen was het eerste uur voor deze controle's enzo. Dus ik kon ook niet anders dan steeds vrij nemen daarvoor. Het koste me ook geen verlofuren. Viel gewoon onder doktersbezoek. Ondanks dat ik vaak 3x per week naar de gyn moest.

hopelijk hebben jullie snel resultaat als jullie onder behandeling staan. Succes!!!

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Verplaatst naar vruchtbaarheidsbehandelingen.
    Elmo

11. ilayda

ilayda Bekend lid

23 nov 2007
    759
    0
    16
    utrecht
    ok, lees verschillende dingen de meeste zeggen , gewoon zeggen.word maandag gebeld over hoe en wat door de huisarts ik hou jullie op de hoogte

Deel Deze Pagina