He, he! Ik had dit eerder moet doen!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Vlinderr, 31 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Hoi Meiden,

Ik had sensitive ovu testen gekocht van sensitest. Ik had bijna alleen maar posi testen. (heb PCOS). Heb vandaag de normale binnengekregen, (op advies van jullie, lezers hier :)) en eindelijk negatief getest. Het nadeel is nu dat ik niet weet wanneer ik mijn ei gehad heb. Vooralsnog gok ik op afgelopen zondag of maandag.
    Ik blijf maar gewoon door gaan met testen totdat ik ongi wordt of juist een posi test heb. wanneer je geen posi ovu test hebt, heb je sowieso geen posi zw.schaps test toch?

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    vlinderr meestal reageert een ovutest wel op hcg ja. Bij mij in ieder geval wel altijd... (heb het wel eens getest omdat ik nog 100 van die dingen over had). Maar ik hoor dat het bij niet iedereen zo is.

3. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Manlief zegt trouwens dat ik nu beter kan wachten met testen tot volgende week en dan een keer een zw.test doen. Wat zouden jullie doen? ik ben namelijk bang dat ik dan mijn ei mis, wanneer ik 'm toch niet gehad heb. zit nu op CD20. Wat zouden jullie doen?

4. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    @Debby... Oké niet altijd dus. Bedankt voor je reactie.

5. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ik zou zeggen, doe over een week een keer een zw test en begin met ovutesten in een nieuwe cyclus

6. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Ja, misschien is dat wel beter... en goedkoper. ;)

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    vlinderr als je pco hebt (heb/had ik ook) dan is temperaturen misschien wat voor je? Dat heeft mij enorm geholpen (samen met clomid dan)

8. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Ja, dat temperaturen daar wil ik idd binnenkort mee beginnen. Ik moet me daar alleen nog wat in gaan verdiepen. doe je dat 's morgens? En hoe merk je wanneer je ei eraan komt?

9. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Debby, kreeg jij meteen Clomid bij de tweede? of moest je eerst eigenhandig kijken of je zwanger kon raken?

Ik ben bij ons eerste kindje ook zwanger geraakt via de MMM, maar wil nu eerst kijken of het zelf lukt.

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    vlinderrr bij de eerste bij ik natuurlijk zwanger geraakt, dus geen mmm, bij de 2e had ik al heel snel door dat ik pco had (heb nooit een normale cyclus gehad) dus werd heel erg snel (na een half jaar) doorgestuurd naar de gyn en direct clomid.
    Als ik voor een derde zou willen gaan zou ik wel weer direct clomid mogen, maar ik denk dat ik het dan eerst zelf zou proberen (geen zwangerschapswens hoor) want ik ben in de tussentijd een keer onverwachts zwanger geraakt (miskraam) en volgens die echovrouw was er niks meer te zien van mijn pco op de echo...

11. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    PCO kan idd na een zwangerschap vanzelf over gaan, he? daar hoop ik stiekem een beetje op. ;)
    Wel bijzonder dat je onverwacht zwanger bent geraakt, hoewel het verloop ervan wel erg treurig is!!

Ik hou de moed erin en we gaan vrolijk door... :)

Deel Deze Pagina