hoi , ik heb getest 10 dagen na eisprong en was al positief. heb vandaag (4dagen voor nod) ook positief getest met digitale cb. die is echt het handigste hoor , want met die streepjes twijfel je echt heel erg
Ik heb vanochtend een test gedaan. Negatief natuurlijk. Echt te stom voor woorden, maar ik ben zo nieuwsgierig....
Ik had bij al mijn zwangerschappen pas na een week, anderhalve week een positieve test. Dus ik test niet eerder dan een paar dagen na mijn NOD, tenzij ik voor 99,9% het gevoel heb dat het raak is (op dit moment is dat gevoel 60% ). Veel sterkte met wachten en succes met testen allemaal! Groetjes, Wendy
Weet niet hoeveel dagen voor NOD door onregelmatige en lange cyclus. Maar mijn test was positief ongeveer 12 dagen na ovulatie. Zie tempkaart en testen in album.
Even een vraagje voor de meiden die voor nod positief testte...Hadden jullie al symptomen, omdat jullie voor je nod testte?
Ik denk eerlijk gezegt dat dat bij iedereen verschilt,ik had toen ik 3 dagen over tijd was een heeeel vaag streepje.
Ik had op dag 33 een negatieve test en op dag 39 2 positieve! Mijn cyclussen varieren van 32 tot 39 dagen.