Hoe vroeg wordt jouw dreumes wakker?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Imona, 23 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Mijne is inmiddels peuter maar om 23:00, om 4;00 en om 6:30

Sinds ze ruim 2 is slaapt ze meestal van 20:00-6:00 (feest)

2. Mamasinds2006

Mamasinds2006 Actief lid

10 jun 2018
    235
    61
    28
    Vrouw
    Hier een meisje van 16 maanden. Gaat om.19:30-20:00 uur de nacht in. Wordt helaas nog wel een keer wakker rond 2:00 uur voor een fles en soms met een beetje pech blijft ze ook nog even(soms wel een uurtje) halfwakker.
    Hoor haar meestal rond 7:30 babbelen maar het kan zijn dat ze dan al een half uurtje wakker is. De ene keer wordt ze wakker en staat ze meteen gillend in haar ledikant en de andere keer ligt ze rustig duimend om haar heen te kijken.

3. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.947
    33.614
    113
    ;)
    Tja, baby’s laten zich niets voorschrijven met slapen. Het is niet omdat jij dat nou wil ze het ook doen hè. Je zult wel vaker af moeten wijken van je voorgenomen ideeën in de toekomst ben ik bang;)
    Maar waarom is 7 uur niet laat genoeg dan? Ik maak de mijne al stukken eerder wakker omdat we toch echt naar ons werk moeten allebei. Wat een luxe lijkt me dat om uit te kunnen slapen tot half 8!
    Werk jij niet dan?

4. MamaLe

MamaLe Fanatiek lid

28 mrt 2015
    1.998
    221
    63
    Wisselend maar hier begint het met vlagen ook steeds vroeger te worden. Ze ligt nu (nog geen half 7) te mopperen in bed. Hoorde d'r om 6 uur voor het eerst. Soms is het 7 uur en steeds minder vaak maar soms tot half 8. Sowieso was het met deze dame wennen want onze oudste sliep de eerste maanden tot 9 uur 's ochtends.
    Ook het wakker worden in verschillend, soms zwaar chagrijnig met huilen en mopperen soms heel vrolijk aan het kletsen.

5. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Ja weet niet. Is iets tussen mijn oren denk ik.

Ben altijd Zo gewend dat hij lekker uitliep tot half 8/8 uur.

Moet ook zeggen dat ik zelf altijd te laat naar bed ga hoor. Ik neem me altijd voor om 10 uur naar bed te Gaan, maar uiteindelijk is het altijd pas half 12 dat ik lig...

Ik werk wel. 3 tot 4 dagen in de week.

Werk is hier 15 minuten vandaan. Gast ouder ook 15 minuten hier vandaan. Ik hoef pas om 9 uur/half 10 te beginnen en mijn zoontje ontbijt bij de gastouder. Dus hij hoeft er strikt genomen op zijn vroegst pas om kwart voor 8 uit.

Gister heeft hij smiddags bijna 3 uur geslapen. We hadden a ochtends gezwommen. Expres laten liggen tot 4 uur. S avonds uit eten geweest en hij lag pas om 9 uur in bed.

Vannacht 2x wakker geweest. Half 4 en half 5. Hij had dorst.
    Maar hij slaapt nu nog steeds.

Geloof dat het een beetje gaat wisselen. En ik denk op een normale dag dat ik zijn middagslaapje in kort tot max 1.5 uur. Misschien helpt dat ook.

6. Semmie87

Semmie87 Actief lid

2 mrt 2016
    305
    168
    43
    Soms ging hij huilen of jammeren maar dat was dan echt maar heel kort, die eerste paar keer sliep hij echt niet meer verder maar ging spelen in bed(prima!). Na een paar dagen sliep hij ineens iets langer, tot half 7/7 uur.
    Hij heeft nu een leeftijd dat hij ook snapt wat ik zeg. Ik zeg dan dat papa en mama nog slapen, zijn knuffeltjes nog slapen, de kindjes in de buurt nog slapen en ook hij nog maar eventjes zijn oogjes dicht moet doen omdat het midden in de nacht is.

Er zijn dagen dat hij tot half 9 slaapt en soms tot 7 uur, het verschilt nog steeds iedere ochtend. 6 uur is het eigenlijk nooit tenzij hij ziek is. Maar als straks de wintertijd in gaat kan het best zijn dat hij weer een tijd vroeger wakker wordt dan nu.

7. Aegyo

Aegyo Fanatiek lid

3 jan 2015
    2.446
    1.463
    113
    Zoonlief lijkt op mij, echt een avondmens, dus hij is niet vroeger naar bed te krijgen dan 20:30u/21u.

We hebben maandenlang geprobeerd om hem rond 20u in bed te krijgen, maar dat lukt met geen mogelijkheid. Gaf eigenlijk alleen maar stress voor zowel hem als voor ons.

Hij doet overdag ook nog maar zelden een dutje. Voordeel is wel dat hij altijd tot 09u uitslaapt. Met een enkele keer een uitschieter naar 10u :eek:

Voor ons is dat nog steeds bizar om mee te maken, want hij heeft tot 13 maanden hevige reflux gehad waardoor hij extreem slecht sliep en er soms periodes waren dat wij 30+ uur achter elkaar wakker waren door alle ellende en zorgen.

8. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.945
    14.996
    113
    euhm met wekker 07:15, zonder wekker ergens tussen 09:00-11:30. Ze gaat doorgaans tegen 19:00 naar bed of eerder als ze versleten is, maar als je om 22:30 nog een party hebt in je bed...eigenlijk altijd vrolijk als ze zelf wakker wordt, zit soms ook heel stil te spelen eerst, tenzij ik dr wakker maak uit een diepe slaap, dan is ze mega sacho.

Deel Deze Pagina