Hoe vroeg zijn jullie kinderen wakker?

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Mammavantwee, 27 okt 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.381
    21.758
    113
    Bijna altijd later dan ikzelf...
    Ben het enige ochtendmens in ons gezin.

2. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.955
    15.001
    113
    Alle variaties smokkelen zomer- wintertijd wel ingezet met G, maar die weet nu hoe t werkt dus trapt daar niet meer in. :roflmao:

Heb ze nu 2 avonden "half uurtje later" naar bed laten gaan tot ze weer op "de goede tijd" waren.

R kan geen klok kijken maar slaapt ook ineens zomaar tot 10:00, vertikt dan wel middagslaap (de luxe hebben we nog wel als hij 08:00 wakker is). Zonder dat er wekkers afgaan hoor je die zelden voor 08:00 (ook dat zien we als luxe).

G staat meestal 06:45 of 07:15 naast je, zomer of winter, weekdag of weekend.

3. Cornflake

Cornflake Fanatiek lid

12 jul 2023
    1.296
    1.321
    113
    Vrouw
    Wat heerlijk. Ik vind het fijn om zelf al even op te zijn en mijn ding te doen voor de meute komt. Helaas is dit vrijwel nooit het geval. De oudste (10) en jongste (3) zijn net als ik ochtendmensen

citroenrasp vindt dit leuk.
  4. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.381
    21.758
    113
    Zul je net zien hè :(
    Dat is dan wel weer het voordeel van als enige een ochtendmens zijn. Ik erger me dan weer aan de nadelen :roflmao: (zachtjes moeten doen als iedereen slaapt enz.)

Cornflake vindt dit leuk.
  5. ShellShell

ShellShell Actief lid

14 aug 2023
    420
    326
    63
    Vrouw
    Zodra ik tussen 5 uur s'ochtends en 8 uur s'ochtends uit bed probeer te gaan wordt hij standaard wakker en heeft ie mij gelijk nodig. Heb al verschillende tijden uitgeprobeerd om 'me-time' te pakken maar hij voelt alles aan lijkt het wel:roflmao:

Tegenwoordig slaap ik dus maar met hem uit mits ik niet naar werk moet.

Gelukkig maar 1 keer per week verplicht naar kantoor. Is altijd rot om weg te gaan. Hij is dan erg van slag en dan zit ik liever bij hem maar ja, kan niet alles hebben;)

Deel Deze Pagina