Een nichtje van mij heeft haar trouwalbum laten maken bij de aldi, Ik wist dit niet toen ik het boek ging bekijken en het was echt prachtig! Ik was helemaal verbaasd toen ik hoorde dat het bij de aldi fotoservice vandaan kwam. Ik ben nu bezig om ons vakantiefotoboek er te laten maken. Ik laat wel even weten hoe het geworden is.
Vannochtend het album van de Aldi binnen gekregen. Het is prachtig geworden! De software is makkelijk en het ging eigenlijk in 1 keer goed. Je kan het bedrag met Paypal betalen of automatisch van je rekening af laten schrijven. Het album zat perfect ingepakt, en was helemaal geseald. Ik weet dus waar ik voortaan mijn albums ga maken, de prijs kwaliteitsverhouding is perfect!! Ik lees net de vraag of je een foto op de voorkant kan plaatsen, dat kan dus gewoon en daar hoef je niet extra voor te betalen. Ik heb 1 van de mooiste foto's genomen en die als 1 foto op voor en achterkant laten drukken. Je kan dat evt ook nog extra foto's er over heen plaatsen. Ik heb op veel pagina's gekozen voor een foto als achtergrond op 2 pagina's en de kwaliteit blijft perfect. Geen vage kleuren of korrelige foto's.