Ik vroeg me af hoe jullie aan je huidige partner gekomen zijn!Ontmoet tijdens het stappen of via vrienden,internet ofzo? En hoelang zijn jullie nu samen? Ik ben inmiddels alweer 4 jaar samen met mijn man.Hij deed destijds mee aan een tvprogramma en vond hem vanaf de eerste keer dat ik hem zag leuk!Na de uitzendingen bleef hij maar door mijn hoofd spoken en normaal zou ik zoiets echt niet doen,maar had zo'n speciaal gevoel bij hem,dat ik eens ben gaan rondzoeken en googlen en vond ik op een of ander forum zijn achternaam.Daar dus een telefoonnr gevonden en op een zaterdagavond heel brutaal een anoniem smsje gestuurd.Kreeg een smsje terug en daarna over en weer gesmst en een paar dagen later gedated en sindsdien zijn we onafscheidelijk...
Hihi, dat is een leuk verhaal Die van mij is wat minder rooskleurig, mijn vriend werkte bij hetzelfde bedrijf als mijn ex vriend. Ze waren allebei gek op het sleutelen aan scooters, dus hij kwam thuis langs en zo ben ik met hem in contact gekomen.. (was ex achteraf niet blij mee )
idd wat een leuke ontmoeting. wij zaten bij elkaar in de klas we hadden echt een super hekel aan elkaar tot we het examenfeest hadden... we zijn nu al 10 jaar samen
Jee dat is een leuk verhaal, goed hoor dat je de stoute schoenen hebt aangetrokken. Racebabe ook de stoute schoenen aan getrokken lees ik Ik heb mijn vriend via mijn zus leren kennen. Ze heeft hem voorgesteld toen we op het strand waren. Later zijn we elkaar vaker tegen gekomen met stappen en op het strand. Van het een kwam het ander en zo zijn we 4 jaar en een kind verder
ik heb mijn man leren kennen tijdens het stappen..in de Hoeve in Groesbeek, ,was de bedoeling niet..kwam eigenlijk net uit een nogal beroerde relatie rollen en was helemaal klaar met mannen in het algemeen... Ik zag m staan en onze ogen kruisten, ben op hem afgestapt en gewoon gekletst...werd op slag verliefd..en wist toen al dat ik oud wilde worden met hem...toch pas na de 3e keer dat ik m zag gekust... Nu zijn we bijna 14 jaar verder, 11 jaar getrouwd, en 2 kids rijker
Mijn vriend en ik hebben elkaar leren kennen in een park achter in de buurt waar we allebei woonden.. Mijn vriendin en zijn vriend hadden een date en wij waren allebei mee gekomen.. Tussen hen is het nooit iets geworden en wij zijn al 5 jaar samen xxx maris
Ik heb mijn vriend ontmoet via internet.(lexa.nl) ..14 dagen gemaild, toen gedate en daarna is ie nooit meer weggegaan!
Ik heb mijn mannetje op vakantie ontmoet, en eigenlijk doordat een vriend van hem mij met zijn dronken kop probeerde te versieren. Ik vond die jongen echt helemaal niets en ook zijn vrienden hadden geen zin in nog een vakantieliefde drama van die jongen want ze stonden met z'n vijfen achter zijn rug te zwaaien van aub niet op in gaan haha.( ze waren er al een week) Ik heb die jongen uiteindelijk duidelijk gemaakt dat hij mijn type niet was, toen zei hij misschien is een van mijn vrienden wel iets voor jou en ja hoor daar was roland. en nu 8 jaar later zijn we 5 jaar getrouwd hebben we 1 kindje en nummer 2 onderweg. En we hebben nog steeds contact met die vriend hihi.
Mijn echtgenoot en ik hebben elkaar via de toenmalige BB-chatsite ontmoet. We hadden toen allebei een relatie. Na anderhalf jaar kwamen we elkaar op diezelfde site weer tegen ( had ondertussen een andere naam), ondertussen beiden vrijgezel, elkaar na 4 maanden ontmoet, binnen een jaar samenwonend en een een huis gekocht. Het kan raar lopen in het leven, maar er is ongetwijfeld een reden voor geweest. En nu natuurlijk sinds 2 maanden ouders...wat een geluk!
Ik heb mijn man leren kennen op een feestje van mijn zus en zwager. Hij is een collega van mijn zwager en alle collega's vonden dat we maar aan elkaar voorgsteld moesten worden (Ik heb daar vakantiewerk gedaan, dus al die collega's kenden mij al). Het was liefde op het 1e gezicht, maar met iedereen om ons heen, kon het niets worden, dus na een paar dagen zijn we samen wat gaan drinken en sindsdien zijn we onafscheidelijk. Dit feestje was in december 1999, een jaar later woonden we samen en in juni 2003 zijn we getrouwd.
Ik heb mijn man leren kennen binnen de crew van jeugdkerk GodXP hier in Hardenberg. Ik zat al in de crew een jaar voordat de eerste viering er was en had samen met een ander meisje een drama-team gestart. We hadden een vacature geplaatst voor leden voor het drama-team. Mijn man won 'toevallig' tijdens de eerste viering een kaartje voor de Flevo-Kic-Off en die werd uitgereikt door: mij Toen vond ik 'em al 'leuk'. Hij heeft gereageert op de vacature en kwam dus bij mij in het dramateam. De kennismaking ging van start, hoofdzakelijk via mail en MSN. We woonden vlak bij elkaar, dus na verloop van tijd zochten we elkaar ook wel eens op. Na twee maanden waren we allebei verliefd en begon onze relatie. Nu zijn we bijna 3,5 jaar verder en inmiddels 4 maanden getrouwd en heel gelukkig samen
ook ik heb mn vriend ontmoet via lexa.nl na een paar keer berichtjes over en weer sturen hebben we onze msn adressen uitgewisseld. toen na 2 of 3 dagen msnnen hebben we afgesproken (doe ik normaal nooit zo snel, maar t voelde goed) en nu zijn we volgende week woensdag alweer 2,5 jaar samen we zijn toen nog wel een keer gebeld of we mee wilde doen met een reclame spotje voor lexa, maar daar hadden we niet echt behoefte aan...niet dat wij ons schamen dat we mekaar daar hebben ontmoet! echt niet! maar ga toch niet met mn kop op tv zeggen: wij hebben mekaar ontmoet via lexa.nl hahahaha liefs marieke
op mijn werk,hij zat aan de bar en vroeg, of ik onder die broek niet beter een string aan kon trekken..... ..hij wist niets anders en iki vond de openingszin zo orgineel dat ikdacht,met hem moet ik uit.....
Ik heb mijn vriend via internet ontmoet. Eerst heel lang gemaild, toen een jaar of zo niet, daarna elkaar weer tegen gekomen via msn. Vanaf toen elke dag mailen en bellen, en uit eindelijk ook gaan afspreken. En nog steeds heel erg gelukkig met elkaar.
IK heb mijn man leren kennen via de webiste Ilse chat, inmiddels 7,5 jaar geleden. We hebben heel lang gechat, toen gemaild, toen gebeld.. En we zijn inmiddels al 7 jaar een stelletje.
Het neefje van mijn man was verliefd op mij (alleen ik niet op hem). Dat neefje gaf mijn msn adres aan mijn man zodat hij even een goed woordje kon doen (snappen jullie het nog?). Alleen het klikte tussen ons wel goed, veel gebeld en gechat. Nu zijn we al weer bijna 6 jaar samen! 15 juli zijn wel alweer twee jaar getrouwd!
Ik heb mijn huidige vriend met stappen leren kennen, ik stond in de discotheek en er was een jongen heel vervelend aan het doen tegen mij ik wou duidelijk niets van hem en dat vond hij niet zo leuk , toen kwam mijn vriend en zei tegen hem : jou tijd is voorbij nu wil ik ff praten met haar en zoef weg was dat lastige figuur , we zijn wel een half jaartje uit elkaar geweest maar bij elkaar geteld zijn we nu 4 jaar samen
Heel cliché: tijdens het stappen op kerstavond. Hij zag mij aan voor een meisje wat hij eerder had ontmoet.. haha. Aantal keren gedate en sindsdien onafscheidelijk. We zijn elkaar ultieme tegenpolen en dat is volgens mij wat ons zo aantrekt. Maar dat kan ook af en toe in vuur uitspatten. En nu net een huis samen gekocht, verloofd en een frummeltje on the way!