ook hier mn vriend via internet ontmoet was net verhuist na het noorden toe en had een profiel op chatten.nl hij dacht dat die me herkende als het meisje van de kassa van de winkel waar die altijd kwam , een poos via email en msn gekletst had het helemaal gehad met mannen en was ook niet op een relatie uit maar opeens besefte ik dat ik hem moest zien want was stiekum al verliefd geworden nu gaan we volgende week samen wonen en volgende maand trouwen lang leve het internet geloofde nooit zo in die verhalen maar nu twijfel ik er echt niet meer aan dat zoiets bestaat
Dat vroeg Theo Lucius (voetballer) ook eens aan mij. Maar gelukkig heb ik geen relatie met hem Mijn man heb ik leren kennen via ICQ.
via tmf chat sinds 28/01/2002 hebben wij een relatie en samen 2 kids en 22 nov gaan wij in ondertrouw en 16 mei 08 trouwen we dan zijn we helemaal compleet
Ik heb mijn vriend leren kennen via de tmf chat. Eerst en jaartje contact via chat toen via msn en telefoon. Toen kwam onze eerste date .....op valanetijnsdag,sinds dien zijn we samen. Nu 5,5 jaar.
Ik werkte bij de PTT post, als zaterdagpostbode. Op mijn allereerste werkdag zag ik een mooie man rond lopen, die ik meteen wel erg leuk vond (verliefd gevoel). Om een lang verhaal kort te maken, ik werd verleid door iemand anders, en die zorgde er voor dat ik helemaal niet meer in liefde geloofde. Tot ik per toeval contact kreeg met die mooie man van de eerste dag. Onze werkplaatsen kwamen door omstandigheden naast elkaar, en onze postwijken lagen naast elkaar, dus fietsten we ook samen. Ik werd weer helemaal verliefd (zoals op de eerste dag) en trok de stoute schoenen aan door hem uit te vragen. Inmiddels zijn we bijna 7 jaar bij elkaar . waarvan bijna 1 jaar getrouwd.
ik zou een weekend met vriendinnen weg gaan. maar mijn opa overleed, dus had ik op vrijdag een begravenis. die meiden zijn toen zonder mij vertrokken. mijn nicht vroeg of ik mee ging stappen voor wat afleiding. en daar stond ie dan.... hij viel me totaal niet op eind van de avond vertelde hij dat ie me de volgende dag wel naar huis zou brengen. (ik bleef bij die nicht slapen) nooit gedaan natuurlijk. nicht had op een papiertje de route richting de bushalte getekend met achterop 'toevallig' zijn telefoonnummer. 's avonds heb ik hem een sms gestuurd met 'bedankt voor het thuis brengen!' hihi. daar begon het mee......
via mijn ex. werden verliefd op elkaar in een periode dat het tussen ex en mij slecht ging(toen dus nog geen ex) wel alles 'netjes' geregeld enz.: relatie beeindigen voordat je iets nieuws begint enz.
Ik heb mijn man leren kennen via een soort van sms dating service. Ik zag een jaar of 5 geleden een reclame op TMF, je moest dan een sms met je profiel sturen en de computer zocht dan een bijpassend iemand. Na twee smsjes van andere personen (die totaal niet mijn type waren) kreeg ik een sms van Erwin met allemaal vragen, maar ook een hele opvallende tekst, namelijk: is je lichaam niet mooi genoeg, plak er dan een plaatje op (mijn nickname was namelijk tattoofreak toendertijd). Die tekst vroeg gewoon om een reactie en zo is het balletje gaan rollen. Na een aantal smsjes over en weer hebben we een keer afgesproken en het klikte meteen, we zijn al weer 5 jaar een heel gelukkig stel, onze liefde is bekroond met een huwelijk, een prachtige dochter en nu de tweede telg op komst !
Mijn man en ik zijn elkaar per toeval tegegekomen op clubs.nl Eerst geloof ik een maandje of wat berichtjes sturen naar elkaar, dat werd mailen, bellen, msn....en uiteindelijk een date. Sindsdien niet meer bij elkaar weg te slaan en dat is nu al bijna 4 jaar zo (over 2 weken 4 jaar bij elkaar)
Mijn ouders stonden al 13 jaar op een camping en die werd nu 2en half jaar terug overgenomen door een andere eigenaar. Zat in een relatie en kwam eigenlijk heel weinig nog op de camping tot daar een leuk jongen achter de bar stond , daar raakte ik mee aan de praat en je raad t al ik kwam steeds vaker in t weekend op de camping. Hij vond mij leuk ik vond hem leuk, Maar ik had een relatie die niet echt super ging. Na een maand heb ik me ex aan de kant gezet en ben ik er met mijn huidige vriend vandoor gegaan. Daarvan hoorde ik dat mijn moeder tegen hem had gezegt: Jou tijd komt nog wel.(omdat mijn moeder wist dat mijn vorige relatie slecht ging.) Nu 2 jaar verder, waarvan we al bijna 2 jaar samen wonen, en hopelijk breiden we ons gezinnetje snel uit.
Ik heb mijn man ook leren kennen via lexa. Was helemaal niet opzoek maar had een profiel aangemaakt voor mij vriendin te onderstuenen die vertrouwde niet degene met wie ze contact had op lexa. Had me buik vol van mannen. Ik zat nog met een baby van 3 maanden en alleen. Geen man meer voor mij zei ik. Eerst een paar berichtjes, 3 maanden msn, niet bellen niks. Daarna op stap gegaan vrijdags. Zondags is hij op de koffie gekomen. 3 maanden gebleven. Daarna zijn we samen gaan wonen in zijn huis. Vorige jaar juni getrouwd en nu zwanger van ons 1ste kind samen.
Hij was mijn stagebegeleider. Kon heel erg met hem lachen en hij had gezegd dat als ik ooit naar een dierentuin wilde dat hij dan wel meeging want dan mochten we toch gratis. Een half jaar verder (inmiddels werkte ik daar als weekendhulp) gaf ik hem mijn hotmailadressen en sindsdien zaten we elke dag op msn. Ook al hadden we de hele dag samen gewerkt dan zaten we zodra we thuis waren tot laat achter msn. een paar "dates" later heb ik hem voor het eerst gekust en nu zijn we alweer 2 jaar samen.
Ik heb mijn man leren kennen in de jeugdgroep van onze kerk. Ik kwam daar 12 jaar geleden terecht toen ik op kamers ging wonen. Voor hem was het liefde op het eerste gezicht, voor mij niet. Pas na 2 jaar werd ik verliefd op hem. Hij had de hoop al min of meer opgegeven. We zijn deze maand 10 jaar samen, waarvan bijna 9 jaar getrouwd.
via Internet. Ik weet alleen al niet meer welke site. Eerst een week gemaild en ge-smst en daarna afgesproken. Een jaar later zijn we gaan samenwonen. Toen we 2,5 jaar bij elkaar waren zijn we getrouwt, 8 maanden later is onze dochter Lisa geboren. 20 maanden later onze zoon Tim. Nu zijn we in September 6 jaar bij elkaar! Tja kan snel gaan!
wij hebben elkaar op het werk ontmoet. Ik was zaterdaghulp, hij kwam bij ons in t filiaal vervangen. Errug romantisch hahaha.. En nu zijn we alweer bijna 6 jaar en bijna 2 kinderen verder Als t allemaal goed gaat gaan we volgend jaar trouwen!
Met mijn motor kwam ik aan op een motorcamping in Frankrijk (Camping Moto Touché). Tent opgezet en daarna met ons motorclubje naar de campingkroeg om wat te eten (en te zuipen ). Daar zag ik een hele leuke jongen, kriebels in mn buik opeens. Ik merkte dat hij mij ook wel heel leuk vond. Hebben heel de vakantie om elkaar heen gehangen en geklooid . Maarja.....vakantieliefde...... moet je geen verwachtingen van hebben..eigenlijk. Ik moest naar huis, werken. Hij ging naar de volgende motorcamping. Paar dagen later kwam ik thuis van mn werk stond er iemand op mn antwoordapparaat om me te feliciteren met mn verjaardag. Die stem..dat lijkt H wel, zal toch niet, die's nog op vakantie...goh..dat ie aan mn verjaardag denkt en belt. (wat heel bijzonder is want ik weet ondertussen dat ie altijd verjaardagen e.d. vergeet haha) 3 maanden later woonde we samen en zijn nu alweer 12 jaar samen en trouwen volgend jaar. Dus vakantieliefdes kunnen goed gaan, ook als je 170 km. uit elkaar woont.
Ik heb mijn man ontmoet bij ons achter in het park bij een heel oud bruggetje op oudejaarsavond,iedere avond afspreken en elkaars handje vast houden haha en nu 10 jaar later getrouwd en een dochter van 3,5
Hier ook via internet, maar weet niet meer via welke site Toen msn-en smscontact gehad totdat mijn pc het begaf! Hij toevallig een pc-deskundige, dus hem ge-smst, hij kwam langs en sindsdien onafscheidelijk Dat is 6 jaar geleden
haha, grappig die verhalen.... Wij werkten allebei in de plaatselijke supermarkt, als bij baantje. Hij bij de groente en ik als cassiere.... Weet niet meer waarom, maar we maakten de afspraak dat we samen naar de kroeg zouden gaan. Dit werd een vaste afspraak, elke vrijdagavond gingen we samen naar de kroeg waar het halve dorp was. Na een paar weken was de spanning tussen ons opgelopen en op 28 nov 1998 zijn we nooit in de kroeg aangekomen Wij zijn inmiddels bijna 9 jaar samen en 1 jaar getrouwd nu. En we zijn de trotse ouders van 2 maanden oude Maud!