hoe/waar heb jij je huidige partner ontmoet?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jee, 3 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Mijn a.s. man is de exvriend van mijn vriendin. :oops: :oops: :oops:

Ik was meteen onder de indruk maar ja, hij was dus bezet....
    Toen die relatie uitging had ik een vriendje, dus pas een half jaar later gingen we wat meer naar elkaar toe groeien.

(de ex van mijn a.s. vind het helemaal niet erg hoor, ze is juist heel blij dat wij samen gelukkig zijn geworden!) :)

Nu reeds 7 jaar samen waarvan we 2 jaar samenwonen.

Nu willen we dus heeeel graag een kindje! ;)

2. kat

kat Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.402
    2
    0
    Ik heb mijn man ontmoet bij het uitgaan.

Ik had 3 maanden gebroken met mijn ex en ik dacht lekker stappen en de beest uithangen.
    Nu kwam een klasgenoot op me af van vindt je die niet leuk of hem! En ik koos hem met de gedachtte "achja voor een avondje" :).
    De paar weken erna weer afgesproken en toen was ik dat vergeten en heeft hij een half uur op mij gewacht, toen schoot het mij te binnen ik op een rennen gezet.

En dat vondt ik wel wat hebben, ben nu 10 jaar samen met hem.

3. Pearl29

Pearl29 Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.031
    0
    0
    Ik had toendertijd een vriendin en haar zus vroeg of ik zin had in een dubbel blind date. Eigenlijk had ik geen zin, maar ben toch gegaan. Mijn bijna man had iemand voor haar geregeld en zij dan voor hem.
    Nadat we naar de auto waren gelopen om naar huis toe te gaan, vroeg hij of ik de volgende avond mee wilde naar de kroeg. (ben helemaal geen kroegganger). Ik zei ja. Hij vroeg waar hij me kon ophalen. Dus hij kwam en 's nachts bracht mij me thuis. We hebben nog heel lang zitten kletsen en de warmte steeg in de kamer :thumup:
    We hebben uteindelijk gezoent. De verliefdheid was er van mijn kant minder, maar de aandacht was prettig. Toch hebben we besloten na 3 maanden om een huis te kopen en nu 6 jaar later gaan we trouwen (nog 17 dagen) en zijn we bezig om ouders te worden.

4. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Wij hebben elkaar leren kennen op vakantie in Turkije (1999) op een boot tour in side ;)
    Mijn hubbie was daar fotograaf op de boot, en was liefde op het eerste gezicht.

We zijn al weer 5jaar getrouwd, en een tweede kindje op komst.

jessica

5. Kejay

Kejay Niet meer actief

Wij hadden een blind date dankzij een toenmalige vriendin! Liefde op het eerste gezicht. We hebben eerst een dag lang smsjes naar elkaar gestuurd en toen wilden we elkaar wel heel graag zien!

6. Niet meer actief

Wij woonden allebei samen in hetzelfde studentenhuis...

Eerst ging mijn ex eruit, half jaar later de zijne...

Nog geen 2 maanden later lagen we in elkaars armen verstrengeld...

(gaat een heeeel verhaal aan vooraf, maar die zal ik jullie besparen)

7. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

1 sep 2006
    959
    0
    0
    Onze zusjes waren beste vriendinnen, we spraken elkaar daardoor vaak in de kerk. En zo groeide er op een gegeven momet een soort van vriendschap. Toen we verkering kregen zijn we 11 maanden later getrouwd en dat is nu al weer 2 jaar geleden :)

8. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik heb mijn man ontmoet bij een vakantiebaantje. Hij was daar vast in dienst. Het is pas wat geworden nadat hij ergens anders is gaan werken trouwens.

We zijn nu 7,5 jaar officieel samen (en 8 jaar onofficieel)

9. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    In een Engelse bar in Antibes (Zuid Frankrijk) Was vaste prik iedere woensdag voor allebei, dan speelde er een superbandje....Nu dus een huis gekocht in een ander deel van FR en in verwachting van ons eerste kindje, een dochtertje....Trouwen komt nog wel ;)...

10. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    hij stond aan de deur met een goede vriendin van me en ja het klikte wel en we spraken de volgende dag af en nu zijn we al ruim 5 jaar gelukkig samen en in sept verwachten we ons 1ste kindje

11. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    via mijn zus die heeft een relatie met zijn beste vriend, we gingen altijd samen stappen en zodoende hebben we elkaar ontmoet. we zijn nu 6,5 jaar verder en wonen 4,5 jaar samen en hebben nu een dochtertje.

12. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    via het internet.
    ik was aan het zoeken op CU2 naar een blog van een vriend van mij en kwam toevallig op zijn site terecht. wat door geneusd en een berichtje achter gelaten. na veel berichtjes zijn we gaan mailen. na heel veel mailtjes voorzichtig smsen en toen een blinddate. drukke avond gekozen in het centrum van de stad en het klikte fantastisch! ik ben diezelfde avond nog mee gegaan naar zijn huis (nog nooit zoiets eerder gedaan!) en nooit meer weg gegaan. na 3 maanden zijn we op vakantie gegaan en verloofd en na een half jaar woonden we samen. nu al weer ruim 5 jaar bijelkaar en ruim 2,5 jaar getrouwd met ons eerste humpje op komst!

van mijn schoonmoeder mogen we eigenlijk nog steeds niet vertellen hoe we elkaar nou eigenlijk kennen ;)

13. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

9 jaar geleden op scouting en VANDAAG hebben we zeven jaar !

14. Jessica77

Jessica77 Actief lid

24 mei 2006
    256
    0
    0
    Noord-Brabant
    Op metalfestival Dynamo Open Air in de weilanden van Mierlo in 1999. Yeah!

Op de festivalcamping stonden onze tentjes naast elkaar. Ik ben na 1 nacht bij hem in zijn tentje gaan liggen... :oops:

We woonden ver uit elkaar dus na 9 maanden ben ik bij hem gaan wonen.
    Zijn nu al 8 jaar bij elkaar!

15. Miran34

Miran34 Actief lid

13 jun 2007
    430
    0
    0
    Enschede
    Vorig jaar was er een grootschalige renovatie aan woningen bij mij in de buurt. Ook mijn woning kwam aan de beurt en samen met de buurvrouw en 2 bouwvakkers hebben we vaak zitten koffie drinken.
    Op zondagmorgen ging hier de deurbel en stond de leukste bouwvakker met zijn motor bij me aan de deur, we hebben 3 dagen met elkaar gekletst hij had namelijk zijn relatie verbroken omdat hij gevoel had gekregen voor iemand anders (ik). Ik blij was ik was vanaf dag 1 al verliefd. We hebben geprobeerd om het langzaam aan te doen maarja hij liep hier elke dag op de 'bouw ' , hij is toen bij me ingetrokken. Dat is nu 9 maanden geleden, ben nu bijna 9 weken zwanger en het gaat ontzettend goed!

16. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    5 jaar geleden op een vrijgezellenweekend!
    Hij bij zijn neef en ik bij mijn vriendin. Op de 2de dag kwamen we bij elkaar om te ontbijten. daar zag ik hem!

17. miss anita

miss anita Bekend lid

22 jan 2006
    796
    0
    0
    in de discotheek heel plots en ben niet meer van hem afgekomen :) (gelukkig)

18. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Via internet :D

19. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    We waren beide leider bij vakantiespelweek en de vonk sloeg meteen over (moest alleen nog van mijn toenmalige vriend 'af').
    We zijn inmiddels alweer 8 jaar bijelkaar en nu bijna een maand getrouwd.

20. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Via internet :D
    Ik zat op zo'n datingsite om vrienden op te doen, was eigenlijk niet aan een relatie toe ivm net verbroken relatie.
    Ik zag zijn bericht/profiel op internet en moest er zo om lachen, dat ik het niet kon laten een bericht (raadsel, want rechtstreeks of je email achterlaten kon niet ivm betaald/niet-betaald lidmaatschap) zijn kant op te sturen... hij heeft mn bericht begrepen en het bleek onwijs te klikken. Inmiddels zijn we 2½ jaar bij elkaar, waarvan een half jaar (oke, as donderdag ;)) getrouwd, en we gaan nu voor een kindje :).

Deel Deze Pagina