Poeh, lang verhaal. Ik zal de korte versie vertellen... Het broertje van mijn vriend werkte in de kroeg van mij en mijn ex achter de bar. Hij kwam dus ook wel eens met zijn toenmalige vriendin. Ik vond hem toen echt 3x nix! Een jaar of 2 later, toen ik ondertussen alweer vrijgezel was, had ik met een vriendin afgesproken een keer met haar mee te gaan stappen. Bleek met een hele groep te zijn, waar hij dus ook bij was. Een paar weken om elkaar heengedraaid. I was playing hard to get... eindelijk maar eens toegehapt en we zijn nu (08-07-07) 6 jaar samen, waarvan 3 samenwonend. 23-07-07 worden we oom en tante. Zijn broertje en vriendin verwachten een zoontje.
We waren vrienden! We hadden een hele grote vrienden groep van 40 man ofzo. En daar zaten we allebei bij. Hij moest voor 4 maanden naar afganistan en toen hij terug kwma gingen mijn ogen open en waren we verliefd en in september 4 jaar samen. En nog steeds dol gelukkig met elkaar en kleine Lucas
Ik vind het echt heel fout: via een datingsite! ik had een weddenschap verloren en moest een week lang op een datingsite staan. ik kreeg ruim 100 reacties en daar pikte ik mijn vriend uit. we zijn uitgeweest en een week later kregen we een relatie...
hihihi, mijn verhaal: Wij hebben elkaar leren kennen op vakantie in Turkije (2000) op een rondreis Mijn hubbie was daar gids bij mijn reis, en was liefde op het eerste gezicht. We zijn al weer 1 1/2 jaar getrouwd, en het eerste kindje is 1 maand oud.
eeeh we hebben elkaar ontmoet op de camping in limburg .... mijn broertje had voor de gein onze telefoonnummers uitgewisseld , in eerste instantie niks gedaan niet gezoend of zo en geen contact meer gehad ... na een half jaar verveelde manlief zich en belde eens voor de gein ,en toen belde we iedere 2 weken en toen iedere week en toen elke dag na een half jaar hebben we een keer afgesproken en toen sloeg de vonk over ! inmiddels zijn we alweer een jaar getrouwd L.sybje
Op het station, toen ik van de kermis af kwam met een vriendin en de trein naar huis wilde nemen...Hij wilde mijn tel nr na een gesprek van 10 minuten maar dat gaf ik niet zomaar aan vreemden, ben je mal Toen de trein ging rijden riep ik toch om stoer te doen mijn nr door het open raampje, 1 keer terwijl de trein dus al reed en hij op het perron stond. Hij heeft het onthouden en belde me dezelfde dag nog, nu zijn we in augustus 15 jaar samen
Nou, nog een volledig fout... nl via een datingsite. Ik pikte de reactie van mijn mannetje eruit, spraken af en enkele weken later hadden we een relatie. Bleek dat we heel ons leven op 500 meter van elkaar hebben gewoond, in dezelfde stad op school zaten, naar dezelfde plaatsen op vakantie gingen enz... het was dus voorbestemd Nu zijn we ook alweer een jaartje getrouwd... Ik kijk dus niet meer op van internetliefdes
Via een vriendin. Hij is het broertje van haar toemalige vriend (nu echtgenoot). Ik had hem al eerder gezien, maar toen woonde ik nog samen. Toen die relatie misliep stelde zij voor een keer met hem af te spreken, maar ik dacht dat hij veeeel jonger was dan mij, maar dat bleek mee te vallen...slechts anderhalf jaar. Hij stond een paar dagen later in de winkel waar ik toen werkte en ik was meteen weg van hem en andersom. Deze maand zijn we 6 jaar samen.
heb mijn mannetje via internet gevonden we zaten in het zelfde chatroom hebben elkaar voor het eerst ontmoet op een meeting en geen woord met elkaar gesproken hahaha maar op internet klepte we 100 uit konden elkaar dus al dik een jaar voor de vonk oversprong en dat is nu een kleine 5 jaar geleden
Tegenwoordig redelijk cliche..via internet. Via een dating site (e-matching), groepsuitje gehad in Dolfinarium, toen wat meer gaan bellen en na een paar weken sloeg de vonk over. Das nu bijna 6 jaar geleden en we zijn intussen 4 jr getrouwd.
Ik ken mijn vriend nu zo'n 7 jaar. Afgelopen 16 juni waren we 3 jaar bijelkaar, dus 10 dagen na de geboorte van ons meisje en we zijn het allebei vergeten. Ik heb m ontmoet in de kroeg, hij was de beste vriend van mn ex. Maar we hebben pas iets gekregen toen mn ex out of the picture was. Hierna heeft hij dus het contact met ons verbroken, mijn huidige vriend heeft het daar erg moeilijk mee gehad, maar uiteindelijk hebben we er veel betere vrienden aan over gehouden. Liefs, Duveldraakje
Volgend turks verhaal: We hebben elkaar leren kennen in turkije zomer 2003. Heel gek verhaal eigenlijk, mijn ouders en ik zouden naar een ander hotel normaal gaan, en mijn man werkte ergens anders. En bij toeval werden wij overgeboekt naar een ander hotel waar hij 1 dagen van te voren kwam te werken. Mijn schoonbroertje werkte er ook, daar had ik iets over gelezen op internet van zijn toenmalige vriendin. Mijn man werkte daar aan de bar en het was liefde op het eerste gezicht. We zijn nu 3 jaar getrouwd.
Ik heb mijn man in Turkije leren kennen, hij is mijn vakantie liefde hij werkte achter de bar in het hotel waar ik verbleef..... ondertussen al 5 jaar samen en anderhalf jaar getrouwd. Voordat ik op vakantie ging zei ik dat ik absoluut geen vakantie liefde wilde
Uhm nou.... Mijn vriend en ik waren buren (zonder dat we het wisten) en hebben elkaar bij andere buren ontmoet... Het begon bij ons allemaal tijdens de voorbereidingen voor het WK, toen kreeg ik allemaal dubbele opmerkingen naar mijn hoofd. bv: 't was mooi weer en ik lag buiten in bikini, kreeg ik te horen dat ie wel ff in me wou bijten, waren hij en een andere buurman met versieringen bezig kreeg ik te horen dat ie mij wel wou versieren.. Kort daarna hadden we met de buren afgesproken om een spelletjes avond te houden en toen is de vonk overgeslagen. We zijn toen 05.00 uur weg gegaan en zijn toen bij mij nog een film gaan kijken. Dat is een aantal dagen zo door gegaan totdat ik he zat was een hem een smsje stuurde met de tekst: Weet je dat het heel erg onbeleefd is om een meisje te laten wachten! Ik wacht al vanaf zondag op een zoen! Toen kreeg ik terug dat ik hem kon komen ophalen en dat heb ik gedaan en sindsdien.... tja denk dat me banner genoeg zegt hahahahaha
Ik was al weer een tijdje alleen toen mijn zusje mij een smsje stuurde met de woorden.... Heb hier een leuke jongen aan het werk die heeft wel belangstelling voor jou.... Zijn nr gekregen en na een aantal dagen de stoute schoenen aangetroken en hem een sms gestuurd.... hij reageerde.... Via sms naar msn en zo een keer bijelkaar op de koffie en het klikte .. Dus al met al ik ben gekoppeld aan mijn lover door mijn zussie
Wat leuk zeg! Dat is nog eens een bijzondere manier om elkaar te leren kennen! Ik heb mijn partner ontmoet in de Efteling. Hij werkt daar en ik had net een abonnement. Het is inmiddels alweer 12 jaar geleden en we hebben bijna 11 jaar een relatie!