Ik heb mijn man op werk leren kennen. Toen we elkaar voor het eerst zagen, hadden we de kriebels al, een paar dagen later zijn we met elkaar uit geweest en sindsdien zijn we onafscheidelijk van elkaar......
Ik was 12 toen ik mijn vriend leerde kennen in een zwembad in de buurt. bleken uit hetzelfde dorp te komen..eerst een jaar vrienden geweest. ( hingen een paar keer per week met een groep in een bushokje) Heb sinds mijn 13de wat met hem. nu dus al 8 jaar 8 maanden en 8 dagen Liefs kaatje
in china, ik was op vakantie met mijn toenmalige vriend, rondreis door China. Mijn man zat in die groep De relatie was al slecht, met mijn toenmalige vriend.Durfde nooit goed de knoop door te hakken. In de vierde week kwam ik pas in gesprek met mijn man, en die "klik" was er meteen, van beide kanten. Verder dan een gesprek was het niet gekomen, maar voor mij was de beslissing genomen, kappen met een moeizame relatie, nooit spijt van gehad, wij zijn erg gelukkig samen, en hebben inmiddels drie kinderen. Ik heb altijd gezegd"dit heeft zo moeten zijn", die ontmoeting was niet zomaar toevallig, het heeft mijn leven bepaald. Ik ben er blij om, ondanks een heel moeilijke start. de relatie met mijn ex was er een van 11 jaar, alles voor elkaar, huis, financieen, dikke auto voor de deur, maar gelukkig was ik niet, en ik wilde zeker geen kinderen met hem. Ik heb alles opgegeven voor een hoop onzekerheid, maar een ding was zeker, mijn :nu echtgenoot, was de ware.En dat was genoeg, we zijn met niets begonnen. Nu zijn we weer 11 jaar verder, en door diepe dalen gegaan, maar we zijn heel gelukkig, alles nu ook weer voor elkaar, door hard werken. We hebben nu materialistisch gezien ook weer alles super voor elkaar, maar wat veel belangrijker is, we hebben een fijn gezinnetje, we zijn blij met elkaar en we zijn gezond, en dat is veeeel belangrijker.
Ik heb mijn man 5 jaar geleden via een datingburo ontmoet. Na diverse mislukte pogingen met dates had ik het al opgegeven en hij zou de laaste afspraak via dat buro zijn. 1,5 jaar later waren we getrouwd.
wel heel leuk om te lezen dit topic. ik heb mijn man ontmoet doordat een vriend van mij jarig was en ik hem een sms stuurde waarbij ik een sms terug kreeg dat het die vriend niet was maar het was dus mijn man. we zijn toen blijven sms'en bijna een jaar waarna we dan toch maar eens af hebben gesproken en natuurlijk was het liefde op het eerste gezicht en zijn nu al 5 jaar samen waarvan bijna 2 getrouwd. groetjes Talia
Ons verhaal is een beetje lang, maar je kunt het lezen op http://royenvera.bruiloftsite.nl/site_onsverhaal.php Groetjes Vera
Mijn mannetje is een collega van mij... werken bij hetzelfde bedrijf, alleen hij op een andere locatie waardoor ik hem nooit gezien had. We kregen allebei een kaart voor Nederland-Tsjechie in de Kuip... dus wij carpoolen... Enneh... daarna ook onafscheidelijk!
Haha ben blij te lezen dat internetdaten echt een succes aan het worden is. Bij ons dus ook. Was via (d-date)!
Ik heb mn partner leren kennen op wintersport. Hij zat in dezelfde skigroep en we botsten steeds tegen elkaar aan. Dus we zijn leterlijk op elkaar gebotst. grijns. Na de vakantie een keertje foto's kijken en sinds dien eigenlijk elk weekend samen ivm de afstand van 300km. En nu sinds 2,5 jaar wonen we samen en hopelijk komt er en mooi lief kindje bij. Zitten nu al bijna een jaar in de medische molen.
tijdens het stappen! maar hij had net n relatie van 5 jaar achter de rug dus stond nog niet echt te spingen om n nieuwe wel met mij zoenen enzo maar dat was het! Toen heb ik het 'uitgemaakt' (heeel moeilijk want ik was zwaar verliefd) en gezegt dat ie maar terug moest komen als ie er wel klaar voor was.. (wat goed van mij ) Toen kwam ik hem 4 jaar opnieuw tegen en hij was er helemaal klaar voor Hebben nu 1.5 jaar n relatie en zit m nog heel vaak te pesten dat we al wel bijna 6 jaar wat hadden kunnen hebben
ik was geboren in enschede ben met 11jarige leeftijd naar amsterdam gegaan mijn broer had in enschede nog een vriend zitten dus daar sliep ik een week,toen kwam ik achterthuis bij iemand waar ze bezig waren met opvoerenvan scooters ik zei wat en mijn huidige vriend vroeg toen of ik de baard in de keel had haha,een dag later kreeg ik een relatie met hem een maand later ben ik bij hem gaan wonen nu al 4 jaar samen.
Hee, je hebt een Rhodesian Ridgeback zie ik. Wij ook. Vind het echt een geweldig ras (onze vorige was ook een RR)
Ook hier via het Internet (one hello). Hij was op zoek naar een meisje voor zijn beste vriend en begon met mij te ouwehoeren (je kreeg een paar gratis punten). Ik moest echter naar bed en heb mijn msn gegeven. En een paar weken later kwam ie ff op de koffie.... (hij kwam om half 5 en ging om half 5, 12 uur later). Niets gebeurd... Maar ondertussen ruim 4 jaar verder, getrouwd en een dochter.
Ik heb mijn man leren kennen in een discotheek, 12 jaar geleden. Toen hadden we 2 weken verkering. Dat ging uit, maar bleven vrienden. 2 jaar later kregen we weer verkering....en we zijn nog steeds bij elkaar.
Hij had verkering met mijn buurmeisje..... Bij de eerste ontmoeting was ik meteen verliefd...... Toen het uitging mijn kans gegrepen en sindsdien zijn we al weer 8 jaar samen waarvan bijna 3 maanden getrouwd.