IK heb mijn aanstaande man op de kermis ontmoet. Ik zei tegen een vriendin van mij: ik moet die jongen terug zien al moet ik 100 x de kermis over. Gelukkig gelijk na het 1e rondje zag ik hem en heb hem niet meer los gelaten! Dit jaar gaan we trouwen.
Haha, Dynamo '99 was voor mij m'n huwelijksreis met m'n ex. 's Ochtends getrouwd, 's middags in de bus naar Dynamo, heel romantisch. Het huwelijk heeft helaas geen stand gehouden, maar ik vind het nog steeds erg leuk hoe we het destijds gedaan hebben. Het verhaal van mijn huidige lief en mij is zo mogelijk nog romantischer: Na de scheiding was ik net aan een nieuwe opleiding begonnen en ik had geen rooie rotcent, dus ik werkte heel veel voor 06-lijnen. Ik was secretaresse, maar daar heb je nu eenmaal geen weekendbaantjes in, en voor kassajuffrouw was ik te oud. Dus... Mijn lief was één van mijn vaste bellers, en ik vond hem erg leuk klinken. Na een paar maanden hebben we maar eens iets afgesproken. Overdag, op een zeer openbare plaats natuurlijk. Maar ik ben gelijk met hem mee naar huis gegaan en pas drie dagen later ben ik weer naar huis vertrokken. We zaten eigenlijk geen van beiden op een relatie te wachten, maar het ging allemaal zo makkelijk tussen ons... Na een jaar zijn we maar samen gaan wonen in mijn huurwoning, en inmiddels hebben we alweer drie jaar samen een hypotheek. Vaste verkering dus. Meneer Belle en ik zijn het levende bewijs voor de stelling dat je de beste dingen vindt wanneer je er vooral NIET naar op zoek bent.
Ik heb mijn ventje leren kennen via internet Had mijn op aanraden van een vriendin bij haar op de datingsite aangemeld, niet om te daten, maar gewoon nieuwschierig met wie zij date eigenlijk toen kreeg ik ineens een berichtje mijn msn doet het niet,wil je mij aanmelden, kan jij zien of hij het wel doet, en zo is het eigenlijk begonnen.. 2weken later is hij naar mij toe gekomen en sprong de vonk over zijn nu al weer bijna 3,5 jaar samen waarvan we nu 4 maanden samenwonen
in een cafe waar ik altijd uitging eerst moest ik niks van hem weten pas toen en vriendin van mij wat met zijn vriend kreeg toen leerde ik hem beter kennen en nu zijn we bijna 4 jaar bijelkaar
Ik heb mijn man leren kennen op mijn bijbaantje toen ik 17 was. Ik werkte als cassière in de supermarkt, en hij was vakkenvuller. Na vaak af en aan verkering te hebben gehad, hebben we definitief voor elkaar gekozen. dat was 8 jaar geleden, en we zijn 2,5 jaar getrouwd.
Ik heb me vriend via vakantie werk leren kennen Het ging zo: Ik had toen nog verkering met me ex en me exschoonmoeder zei dat ze vakantiewerk voor me kon regelen in een verpleeghuis. Een maand voordat ik daar ging werken zetten mij ex een punt achter de relatie(heeft bijna 2 jaar geduurd) De eerste dag dat ik daar ging werken zag ik een foto van me toemalige vriend hangen ik dacht das wel een leuke jongen. Toen kwam hij om 13.00 binnen lopen in een huiskamer waar ik op dat moment hielp met de maaltijd. we keken elkaar aan en de vonk sloeg gelijk over liefde op het eerste gezicht nog nooit gehad. Na een paar dagen om elkaar heendraaien durfde ik om zijn msn adres te vragen en heeft hij me via msn mee uit gevraagd voor de volgende dag al. Toen hebben we ook gezoend en vanaf toen zijn we onafschijdelijk we zijn nu bijna 3 jaar samen hehe wat een verhaal Groetjes juulsrulez
Ik heb mijn man leren kennen tijdens het lopen van de strandzesdaagse. Inmiddels zijn we 11 jaar samen en vier jaar getrouwd! Grappig is wel dat we twee jaar voor we een relatie kregen samen in de krant hebben gestaan met een foto. Voorbestemd?!
via internet! eerst een tijd heel lang gechat.. toen ene periode niet .. Tot ik een nieuw msn had, en toevallig op mijn oude was, was hij ook online, en sindsdien veel gebeld en gesmst.. en na onze eerste ontmoeting zijn we helemaal gek op elkaar! Hij kwam na 2 mnd een x bij me slapen, en is toen ook nooit meer weggegaan bij me dat is nu bijna 3 jaar geleden..
In de kroeg... Daar kwam ik namelijk weer eens wat vaker met een vriendin omdat mijn toenmalige partner niet uit wilde... Op een donderdagavond aan elkaar voorgesteld door mijn beste vriendin. 4 uur lang gebabbeld samen, maar ook laten weten dat ik getrouwd was... Steeds als we elkaar na die tijd weer eens in de kroeg ofzo tegenkwamen, klikte het hartstikke goed, maar absoluut niks mee gedaan. Totdat het met mij en mijn ex echt spaak liep... Toen heeft het ook niet lang geduurd eer we een relatie kregen, aangezien hij één van de mensen is geweest die me hebben opgevangen na die tijd! Sindsdien zijn we onafscheidelijk en wordt onze band versterkt met een kleine frummel van ons tweetjes Liefs Chris
Ik heb mijn vriend ontmoet in mijn stamcafe. Hij werkte toen als taxichauffeur en kwam vrienden van mij ophalen om naar een discotheek te brengen. Ik was al aardig aangeschoten en lollig, dus ik schijn naar hem geroepen te hebben; Hey knap taxichauffeurtje draai je eens om....ik wil je kontje zien! Hij heeft later in de taxi aan mijn vrienden mijn nummer gevraagd en na vele smsjes en telefoontjes zijn we nu alweer een hele tijd samen en sinds kort ook papa en mama!
Ik ook via internet. Ik kon niet slapen en ik kwam hem ergens in een chatbox tegen. Toen even verder gechat op msn. Later heb ik hem nog verwijderd van msn en kreeg ik een 'boze' mail. Heb hem weer toegevoegd en ongeveer een half jaar later met hem afgesproken..(hij woonde een paar straten verderop) Omdat ik een pak vla over hem heen zou mogen gooien. haha En toen werden we dus verliefd
Op de kermis.Hij stond bij een atraktie te kijken en hij had zo'n lekker kontje daar moest ik gewoon op slaan dat heb ik ook gedaan.Einde van de avond wilde ik mijn fiets pakken om naar huis te gaan en shit lekke band en wie stond er te wachten...juist ja hij we zijn inmiddels alweer 17 jaar saampjes.Vraag me toch nog steeds af of ik echt een lekke band had ofdat hij hem leeg had laten lopen Liefs,Claudia
ik heb m ontmoet bij de vriendin (haar zoon dus) van mijn moeder, toen hij single was en ik ook zijn we als het ware gekoppeld (het leek die moeders van ons wel wat die combi haha) en nu zijn het samen "oma"vriendinnen haha.
In een discotheek, een wederzijdse vriendin van ons stelde ons aan elkaar voor! Ik vond hem eerst niet zo leuk, hij mij wel, diezelfde nacht stonden hij en een vriend van hem bij mij voor het balkon een serenade te brengen, toen heb ik m (van narigheid om hem stil te krijgen, alle buren werden er gek van het was 5uur ) binnen gevraagd voor een bakkie koffie, en toen was ik zo verkocht