Lieve Bengaal van 3 jaar zoekt nieuwe thuis... - Katten en Kittens | Raskatten | Korthaar - Marktplaats.nl Mijn zus moet helaas haar kat weg doen omdat haar zoontje allergisch voor het diertje blijkt te zijn. Misschien weet iemand hier wie het beestje wil overnemen.
Dat is een ras dat je toch op elke straathoek moet kunnen verkopen dacht ik? Maarja... Hier nu 2 pluizge vriendjes.. Dat is genoeg voor ons
Ik hoop het ook voor haar. Is wel vervelend want ze zijn gek op katten en hebben altijd katten gehad. Haar zoontje wordt alweer 3 jaar en nu pas zijn ze erachter gekomen. Wel vervelend maar niks aan te doen. Wat moet moet.
Ik zou trouwens als ik je zus was... Even contact opnemen met de fokker. Wie weet wat die kan betekenen. (Die van ons zou de kat bijvoorbeeld gewoon terugnemen in zo'n geval)
Misschien kan ze ook een advertentie op kitten te koop plaatsen? Daar staat ook een hoekje voor herplaatsers en die site wordt vaak bezocht door echte liefhebbers. Hier ook een zoontje met een kattenallegie (dit weten we nu 10 maanden), maar gelukkig hebben we het met een lichte medicatie, andere stofzuiger (met hepa filter) en wat kleine aanpassingen in huis (leren bank ipv stoffen bank) nu prima onder controle, hij heeft nergens last meer van en dus kunnen we gelukkig onze 4 katten houden. Succes voor je zus!
Zonde... Fokkers hebben toch meer connecties.. En dan weet je tenminste dat hij in goede handen komt.. Dat is met MP toch altijd afwachten.