Hoe/waar hebben jullie de kindertekeningen hangen ?

Discussie in 'De lounge' gestart door Kaatje85, 6 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Hier aan zijkant van koelkast, een amerikaanse dubbeldeurs.

2. yps

yps Lid

17 apr 2012
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn dochter maakt zóveel tekeningen dat ik een doorvoer systeem heb: Tekeningen van school gaan op de deuren (trapkast en woonkamerdeur) Daarna doe ik ze in een grote tekenmap en na een tijdje ga ik er voor zitten en kies ik de mooiste uit en plak ik in een plakboek. Wel een tip: Ik schrijf altijd de datum op de tekeningen, het is zo leuk om na 10 jaar de tekening terug te zien en te weten hoe oud je daar precies was, zo heb ik mijn eigen tekeningen met die van mijn dochter op precies dezelfde leeftijd kunnen vergelijken.
    Maar de vraag was waar hangen ze: Je kunt misschien ook, als je plek hebt op de muur, een stuk beschilderen met magneetverf en daarna kun je er ook nog met schoolbordverf overheen. Dan heb je én een magneetbord én een krijtbord, succes!

3. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Ik hang elke keer iets nieuws van haar op de koelkast en de oudere werkjes heb ik allemaal in een map zitten. Tekeningen bewaar ik niet altijd omdat ze er wel 10 per dag maakt :) maar werkjes heb ik nog allemaal van de eerste tot de laatste van de peuterschool en ook van de basisschool! Erg leuk!

4. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

Ik plak ze aan de keuken kastjes ... (Hele oude keuken)
    Als we een nieuwe krijgen vind ik dat 'leah's artwork' wel leuk!

5. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    M heeft een grote doos en map met oude tekeningen. In de huiskamer hebben ze een knutseltafel met daarboven een geverfd prikbord. Aan de schouw hangt wat knutselwerk. In hun kamer. En op de wc. Allemaal wisselexpositie.

T tekent zelden dus bij hem hangt bijna alles. M produceert 1 tot heel veel tekeningen en andere kunstigheden. Bij haar kies ik de mooie er uit.

6. 23Eline

23Eline Actief lid

21 nov 2010
    163
    0
    0
    Ik hang het aan de trapkast, maar de binnenkant van de wc deur vind ik wel een goeie tip!

7. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Aan magneetstrips boven de keukentafel.

Zoiets image.jpg

8. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Hier hangen ze op de koelkast, daarna stop ik de leukste voorzien van mnd en jaar in een map.

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Bedankt voor de reacties

Ik ben er nog niet uit wat ik wil.
    Mijn man kwam gister ook nog wel met een leuk idee.
    Stuk mdf hout door de kinderen laten versieren. Daarop houten knijpers met een figuur van hout op. Ook versierd/geverfd door de kinderen> En dan dus die knijpers gebruiken om de tekeningen aan te hangen.

10. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
  11. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

12. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Bij ons krijgen ze vaak pas iets mee van school nadat een project/onderwerp is afgelopen.
    Dan hang ik het vaak op de keukendeur, koelkast en voorraad kast in de keuken!
    En zo wissel ik steeds de tekeningen af.
    De oude gaan in een plakboek.

13. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Ik plak alles op onze inbouwkasten. Dat zijn 2 deuren. Als die vol zijn en we hebben meer tekeningen haal ik de kasten leeg en stop ik de oude tekeningen in mappen.

14. Jo33

Jo33 Actief lid

20 jul 2011
    382
    24
    18
    NULL
    NULL
    Je kan als alternatief natuurlijk ook gewoon wissellijstjes bij de Ikea halen. Die zijn helemaal niet zo duur en je hebt ze vaak in verschillende kleurtjes en formaten. Zelfde idee, maar een stuk vriendelijker voor de portomonnee. ;)

15. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Maar in 'mijn optie' schuif je de tekeningen er zo in. Ongeacht of er wat dikkers op zit of niet....dat leek me zo handig...

16. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0

Deel Deze Pagina