Ik ben nu zwanger van ons 3e kindje en wij vinden het na de geboorte praktischer een gastouder aan huis te laten komen dan 3 stuks naar het KDV te brengen. Nu hebben we zelf een geschikt, bevoegd en betrouwbaar persoon gevonden die dit graag wil gaan doen. Nu moeten we alleen nog een gastouderburo vinden die voor beide partijen de belangen het best behartigt. Een gastouderburo dat een (fors) bedrag rekent voor het vinden van een gastouder valt dus af, dat hebben we tenslotte zelf al geregeld. We zullen ongeveer 26 uur per week gaan afnemen. Ik hoor graag van mensen welke goede/slechte ervaringen zijn hebben met gastouderburo's in Noord-Holland (regio Amsterdam). Los daarvan ben ik benieuwd op welke kosten men uitkomt voor een gastouder aan huis voor 3 kindjes. (Volgens eigen berekening komt het zelfs iets goedkoper uit dan 3 kindjes op het KDV?).
Vaak geeft de gastouder aan bij welke bureau's je je kunt aanmelden want de gastouder moet ook bij 1 van die bureau's zitten anders kan je geen koppeling/contract met ze maken. Wij zaten bij een gastouder die zat oa gekoppeld aan het bureau flexmoeders. Die zijn niet duur per maand en altijd goede service gehad. Anders even de gastouder aanspreken bij welk bureau ze aangesloten zit. Succes!
Nee, deze persoon gaat nu voor het eerst als gastouder aan de slag, dus is zelf nu nog niet aan een buro verbonden!
Dan kan je kiezen voor Flexmoeders.nl maar dan moet de gastouder zich ook daar in schrijven en wordt ze gekeurd.
Heb de site van flexmoeders inmiddels geopend voor me staan! Dankjewel. Meer suggesties natuurlijk welkom!