Hier is de oudste en jongste geboren met bruine ogen. De middelste had blauwe ogen met een donkerblauwe rand eromheen, zo mooi! En nu komt er een beetje lichtgroen in
Ik realiseerde me net dat ik het niet eens meer weet :O ... Ze waren altijd al heel donker en zijn uiteindelijk prachtig bruin geworden!!!
groenig/bruin waren ze bij de geboorte. nog een hele discussie of ze groen of bruin worden hihi. maar ze heeft nu hele prachtige bruine kijkertjes (vriend heeft groen, ik bruin)
Bij onze jongste waren ze bij de geboorte al bruin/heel donker, terwijl het bij haar zus echt heel licht was. (Zij heeft ook blauwe ogen gekregen..)
Bij de geboorte donkerblauw. Dit werd blauw met grijs/bruin/groen in het midden. Met ongeveer 7 maanden werd dit steeds meer bruin. Nu zijn z'n ogen lichtbruin met groen/grijze ring in het midden. Ik heb hazelkleurige ogen, vriend donkerbruin. Echter, mijn moeder heeft grijs/groen en in de familie van vriend zijn er mensen met grijze ogen. Het verklaart dus de ogen van zoontje wel
Bij mijn schoonzus is de verkleuring al wat begonnen, kleine is nu 15 weken. Mijn kraamverzorgster zei dat ogen die uiteindelijk bruin worden in het begin bijna zwart zijn. Als ze al duidelijker grijs zijn dan blijven het meestal blauwe/grijze ogen. Bij ons hadden ze beide inderdaad al wat lichtere ogen, dus zal bij onze jongste ook wel blauw blijven.
Onze beide kinderen zijn geboren met heel donkerbruine ogen. Wel kon je een blauwe gloed eroverheen zien. De blauwe gloed is weggetrokken en de bruine ogen zijn gebleven... Ben wel heel benieuwd naar alle verschillende tinten bruin, trouwens....
Mijn zoontje had vanaf zijn geboorte al gelijk bruine ogen Zijn vader heeft 1 bruin oog en 1 blauw oog, ik groene.
Oudste was geboren met donkerblauwe/grijze ogen en met 9 maand had hij blauw/bruin. Zag er ontzettend mooi uit heb er nog foto's van. Ondertussen zijn ze zo bruin als het maar kan. Mijn jongste was geboren met blauwe ogen en is later bruin geworden (hazelnoot kleur). Vader heeft blauw/grijze ogen en ik zo bruin als het maar kan haha.