de vraag zegt al voldoende hihihi Ikzelf zat op de Streekschool, heb het vol gehouden tot 6 maanden zwangerschap, daarna ben ik gestopt op mijn 19de heb ik alles weer opgepakt en op mijn 21ste haalde ik mijn filiaalleidster diploma xxxx Maria
Toen ik zwanger was zat ik nog wel op school, maar heb het afgerond toen ik een maand of 5 zwanger was. Dus nog net op tijd Zit nog in dubio of ik aankomend schooljaar alweer verder ga studeren of pas het volgende schooljaar en eerst een poosje werken. Liefs esther
jip zit nog steeds op school.. hoop volgend jaar me diploma te halen.. mijn vriend moet ook nog 4 jaar studeren
hier nog 2 jaar van de SPH en dan zijn we klaar!...Ben wel blij als het zo ver is want zwanger of niet ik had echt geen zin meer in studeren maar jah ff doorzetten nog!
Heb me havo gehaald toen me zoontje 2 maandjes was. Tijdens zwangerschap gewoon door gegaan met school, maar nu mooi wel me diploma!
ben nog bezig moet nog 1 jaar dan mbo diploma heb neit zon haast en daarna sph wil ik nog gaan doen maar wil dan kijken of ik kan werken en leren tegelijk ipv leren werken
ik zat nog op school en ben gestopt toen de kleine een jaar was, wilde graag gaan werken. nu gaa ik toch weer terug 1 of 2 dagen in de week
nee na de middelbareschool had ik geen vervolgopleiding meer gedaan. En ik was toen 18 jaar en dus geen leerplicht
In juni mijn HAVO gehaald, in augustus zwanger geraakt van de eerste ronde! Geen vervolgopleiding meer gedaan.. Liefs