Hi, Sinds zaterdag ben ik begonnen met de Gonal F 187,5 (daarnaast decapeptyl), na hoeveel dagen Gonal F hadden jullie een punctie?
Ik ben tijdens mijn vorige poging begonnen op een maandag en had na 11 dagen op vrijdag de punctie. Volgens het ziekenhuis was dit wel een van de vroegste mogelijkheden. Ik geloof dat je gemiddeld na 14-15 dagen punctie hebt. Wanneer heb je eerste fm-meting? Heel veel succes!
Bedankt voor de info dan weet ik een beetje waar ik rekening mee kan houden, kon het me van 4 jaar geleden niet meer exact herinneren. Wij hebben zaterdag de 27ste de eerste follikelmeting.
300IE gonal f met decapeptyl Gonal vanaf cd3 Punctie op cd 20 Laatste gonal op cd 17 Dus 15 dagen spuiten.
300/E gonal F heb ik 8 dagen gespoten. Ik moest vroegtijdig stoppen, had teveel eiblaasjes en ze wilde dat de kleintjes mee zouden groeien. Ik heb daarna 5 dagen later de punctie gehad.
1e keer gonal f 100 en na 14 dagen spuiten punctie(6 follikels en maar 2 eitjes ) 2e keer gonaf f 125 en na 13 dagen spuiten de punctie (8) eitjes 3e keer gonal f 150 na 12 dagen de punctie. 17 eitjes
Wat een verschil sommige prikken zelfs 300? best veel of niet?. 4 jaar geleden had ik maar 125 a 150 maar toen waren ze niet tevreden over het resultaat (6 eitjes, 3 bevruchtingen, eerste keer tp gehad van 2 mindere kwaliteit.....toen brachten ze er nog 2 terug bij slechte kwaliteit in het OLVG/AMC, en 1 cryo waar ik toen zwanger van ben geworden en een prachtige dochter van bijna 4 nu heb, loop nu in het VU) vandaar dat ik nu op 187,5 zit in de hoop op meer eitjes dan 6.
Als mijn menstruatie begon moest ik beginnen met Decapeptyl en week later op controle en starten met 150 IE Gonal-F en 1 a 1.5 week later de punctie. .dus rond de 14 a 15 dagen punctie.