Bij mij begon het al op de basisschool, wij gingen altijd tijdens de pauze van 10 uur ofzo altijd hangen in de wijk. Daardoor kwamen we altijd te laat. Moesten we saaie boeken gaan lezen in de hal. De brugklas was ik redelijk rustig maar daarna werd het erg. Bij sommige leraren mocht ik de klas niet meer in. Bij Aardrijkskunde kwam ik eens te laat en ging uitgebreid in de klas lopen praten met een medeleerling. Tja ik moest er toen uit en het ging niet snel genoeg volgens de leraar. Dus ik alsnog snel ingepakt en toen floepte er uit: Dag Meneertje! Oeii toen was de leraar kwaad en kwam mij achterna gerend (ja echt rennen, leraar was 200 kg ongeveer) naar de rector. Bij Economie hadden wij een leraar die heel veel pikte, en de klas niet aankon en wij vanalles vroegen over zijn ex en hij beantwoorde ook die vragen. Tot we te ver gingen en we eruit werden gestuurd. Dit waren er een aantal uit onze klas. Het jaar daarop hadden wij een andere Economieleraar en die man was kaal. Iedere keer de beste man uitlokken om te vragen wanneer hij een haarinplantaat ging nemen. En dat vond ie niet zo leuk dus ook daar heb ik niet veel van de economie meegekregen. Wat ook een leuk kunstje was, was dat als ik eruit werd gestuurd dan moest je je normaal gesproken melden bij een rector. Als die er niet was moest je naar een roostermaker die erg aardig was. Dus ik ging standaard naar die man toe met de melding dat de rector er niet was. Dan hoefde ik ipv het plein aanvegen alleen maar huiswerk te maken van dat vak. Heb overigens de Mavo ook zonder huiswerk te maken gehaald, de MBO idemdito. Daarna ben ik nog de HBO gaan doen en daar moest ik wel echt wat voor doen. Ik ben uiteindelijk afgehaakt omdat ik ging samenwonen en geld wilde verdienen.