Gisteren avond was het beneden 29,5 en boven 32 Ik zie nu, met alle ramen open, dat het boven 28 graden is geworden. Moet zeggen dat ik wel verlang naar die regenachtige dag morgen met 10 graden minder warm dan het vandaag zal gaan worden!
Nu 28graden beneden, boven ook, zolder 30graden. Gistermiddag beneden 30 graden, boven 32 en op zolder 34! Zoiets zal het vndaag ook wel worden. Daarom gistermiddag met de kids naar het winkelcentrum geweest, lekker rondgestruind in de heerlijke airco en alvast ideetjes opgedaan voor de verjaardagen. Vandaag gaan de kinderen naar de opvang en ga ik inpakken voor de vakantie.. op mn gemak!
Beneden 25graden, we zetten 's ochtends om 6h alles open en vanaf 9h potdicht met rolluiken omlaag. Boven was het 26h, warmer dan ooit binnen..
Beneden is het nu 26 graden, maar vannacht was het boven heel warm. Geen idee hoe warm het was, maar ik heb er heel slecht van geslapen en dat heb ik niet snel.
Mijn tantes wonen in warmere oorden van Europa en zij genieten ook niet met deze temperaturen hoor. Als je dagelijkse leven doorgaat, is 36-38gr heel anders dan voor de vakantiegangers die niks hoeven te doen.
Beneden was het gisteren 29 graden. Slaapkamer van dochter (op het noorden) is nog het beste te doen qua temperatuur. Slaapkamer van oudste zoon is op het zuiden, dus ook behoorlijk warm. Maar de zolder waar wij slapen met de baby, oh man, NIET...TE...DOEN. De baby had gisteren ook nog prikjes gehad. Arm kind, hij was helemaal van de waps. Ik heb uiteindelijk vannacht met de baby op de kamer van oudste zoon geslapen. En hij heeft met mijn man op zolder geslapen.
Nou ik geniet hier echt niet van hoor. Ik heb al 3 dagen hoofdpijn en ik voel me echt heel zwak met deze hitte. Ik kom nergens toe en dan ook nog een baby borstvoeding geven. Pffff, nee van mij mag de temperatuur wel 10 graden naar beneden. 25 graden, dan kan ik weer functioneren.
Beneden 28 graden. Boven warmer. En durfde ik boven niks open te zetten want gisteren op de vroege avond heeft een verdelger op een wespennest gespoten wat dicht bij raam zat. Die beesten waren gek. Dus maar 2 ramen boven durven openzetten met rolluik op gaatjes.
Nu in de ochtend zo’n 20 graden denk ik. Maar wij zitten precies tijdens deze Hollandse hitte in Bretagne Hier is het heerlijk!
Beneden 28 graden en boven 30. En dat is al 4 graden koeler dan toen we gingen slapen gister. Ik vind 35+ wel warm hoor. Zo rond de 30 graden en 's nachts onder de 20, was lekker!
28 graden...en boven 33 Wij gaan na 12u bij de buurvrouw met airco vertoeven. Zoontje slaapt daar dan heerlijk.
Heerlijk 22 graden beneden. We hebben vorig jaar een airco laten hangen. Boven wel stuk warmer. Ik gok zo rond de 27 a 28 graden. Over 2 weken komen ze daar ook airco hangen.
Beneden 26 graden maar heb de hele nacht alle deuren open gelaten. Gisteravond was het 28 graden. Boven nu 28 gisteravond 30, de zolder nog warmer
Wij zijn op vakantie. Gewoon in eigen land. In de stacaravan waar wij zitten wordt de temperatuur tot 40gr gemeten. Maar hij slaat regelmatig uit omdat hij daarboven komt. Het is niet te doen. We slapen de hele nacht met ventilator op ons.
Ik lag me dood. Wij hebben een jaren 30, slecht geïsoleerd huis, beneden 27,5 graden. Kinderkamers 29 en 30 graden. Mijn ouders hebben een nieuwbouwwoning, zegt mijn moeder gisteren; “bij ons wordt het nooit zo heet binnen” kom ik daar aan; 31 graden!