Beneden 28 graden en boven 29 op dit moment. Wij hebben geen airco of ventilator. Hebben wel alle ramen en rolgordijnen dicht. En hebben achter gelukkig een groot zonnescherm. Wij hopen hier ook op een flinke bui en verkoeling
Hier alles gelijkvloers, 31 graden. Vanochtend toen we uit bed kwamen 29, toen alles tegen elkaar open gezet en os het welgeteld een half uurtje 28 graden geweest.
Hahahaha herkenbaar!! Ik woon ook in een nieuwbouw huis en ze zijn gewoon té goed geïsoleerd dus alle warmte blijft binnen hangen.
In de woonkamer met mobiele airco 26,5. Niet goed geïsoleerde keuken 30 graden, buiten in de schaduw 35 graden. Heb geen thermometers boven maar zal rond de 30 graden zijn. Ramen en gordijnen dicht, zolderraam open want dan waait het een klein beetje deur (achterdeur staat op een keer voor de slang van de airco). Ik vind het zo (bonnen ) wel te doen maar vandaag rond 11:00 op de fiets was het niet normaal zo warm. Maar de kinderen wilden even een rondje fietsen ivm de (nogal plaatselijke) storm van gister. Kwamen niet ver of in ieder geval niet hoe we wilden want overal omgewaaide bomen
Beneden 32 graden. Boven warmer. Thermometer kan niet hoger, want bij alle buren is het 32 graden. Nieuwbouw met plat dak en een raam van 5x3 meter waar de hele dag de zon op staat. Wel met screen, maar met dit weer blijft de warmte gewoon in de muren zitten en door de goede isolatie gaat het daar voorlopig niet weg. Fijn in de winter, maar minder in de zomer
Ik zit nu met mn dochter bij een water op een strandje, staat vrij veel ( warme) wind. Het is echt heerlijk hier!
In de woonkamer 29.5 graden,er waait een heerlijk wind door het huis en voelt best aangenaam.Achter in de keuken zal het veel hoger zijn,daar zijn we zo min mogelijk.