In de woonkamer op het noorden, huis uit jaren 90 .. 30,5 graad. In de voortuin op het zuiden is het 40 We hebben vrienden te logeren en die zouden op onze zolder slapen, maar dat is een sauna nu.... ze zetten hun tentje vanavond op in onze tuin.
Wij zijn op vakantie in het huisje 26 denk (overal rolluiken) ik zit nu buiten in de schaduw op de wind en het is heerlijk!
Beneden 28 graden. Blazer aan anders is het echt niet goed uit te houden. Boven veeeeeeel warmer. We slapen al een aantal nachten met de ramen wagenwijd open en de rolluiken omhoog. Dan is het te doen.
We zijn net terug van vakantie. 28,5 graden beneden. Boven hebben we de airco nu aan. Dat zal vanavond wel goed genoeg zijn om te kunnen slapen. De mobiele airco hadden we mee op vakantie ( echt zo blij mee geweest...zuid limburg 38/39 graden) Die staat meestal beneden. Maar na een rit moet die eerst 24 uur rechtop staan. Dus nu behelpen met ventilatoren
Boven nu 30.6. Het koelt wat af. Zoon slaapt nu op de bank bij 28.5. Beter dan boven. Ik laat hem zo lang mogelijk liggen. Op zijn kamer draait de ventilator op volle toeren met 2 ijsflessen ervoor. Als het rond de 29 graden is daar zal ik hem naar boven brengen.
Ja helpt echt goed. Beneden een goedkope van Fairline. Wel een A+. Onze woonkamer is 47M2. Hij gaat tot 16 graden. Echt heerlijk. Boven een andere. Die hadden we eerder. Al een oudje. Amcor. Die verkopen ze niet meer. Fairline misschien ook al niet meer bedenk ik me.
29 graden in de ene kamer wat warmer dan de andere. Wij wonen in een bungalow dus jammer geen kamperen beneden omdat het daar net wat koeler is.